Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

În vizită la Alice Design Boutique

12.4.14



Seara de luni mi-am petrecut-o printre rochii superbe de mireasă si de ocazii, într-o companie tare placuta, la un eveniment foarte frumos organizat ♥ Am fost invitată la deschidera showroom-ul Alice Design unde am fost încercată de mai multe sentimente, sentimente frumoase bineînţeles, dar în cea mai mare parte am fost copleşită de emoţii printre atatea rochii de mireasă (toate lucrate manual), de zici că urma să mă căsătoresc şi venisem la probă.  Da, eu sunt persoana aia emotivă care plânge în hohote la fiecare nuntă (nu exagerez :D). 

Showroom-ul este absolut superb, spaţios şi amenanjat cu foarte mult bun gust. Am stat la poveşti cu Alina, designer-ul rochiilor, o tipa foarte talentată, sociabilă şi dragută, ne-a povestit despre rochii, despre planurile de viitor şi bineînţeles a raspuns întrebărilor noastre :) 


alice design, rochii de mireasa, rochii de seara
[în pozele de mai sus vedeţi o mica parte din rochiile de mireasa, showroom-ul mai are încă două încăperi (sper să nu mă înşel şi să fie mai multe), câteva dintre accesorii şi rochia de mireasă care cântăreşte 10 kilograme]

Am fost învitată să probez o rochie de mireasă, dar pentru că vreau să pastrez acest moment şi să-l împărtăşesc cu câteva persoane foarte speciale din viaţa mea atunci când va sosi momentul, am decis să nu fac lucrul acesta. Rochia pe care o vedeţi în imaginile de mai jos a fost preferata mea, este exact aşa cum îmi doresc să fie rochia mea de mireasă, tip sirenă, din dantelă şi cu spatele gol. Deja emoţiile se puteau observa pe chipul meu, nici nu vreau să mă gândesc câte lacrimi voi varsa când mă voi vedea în prima rochie de mireasă :)



Ţin neapărat să menţionez că au o campanie în desfăşurare care mie una mi se pare tare grozavă: realizează rochii de mireasă şi de seară la comandă, în funcţie de preferinţele şi bugetul fiecăruia. Tot ceea ce trebuie să faceţi este să le trimiteţi o poză cu rochia preferata pe adresa lor de mail să precizaţi bugetul de care dispuneţi şi data exactă a evenimentului, iar în cel mai scurt timp echipa Alice Design vă v-a contacta pentru a discuta restul detaliilor.

Aşa ca pe final nu-mi rămâne decât să vă invit să le vizitaţi site-ul: Alice Design, sunt sigură că o să rămâneţi impresionate de rochiile frumoase pe care o să le vedeţi :)

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat!