Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Empties: March & April

28.4.14

Hey! :)

I'm looking in the bag where I collect all of my empty containers for the Empties post and I realize that I've been not doing so good lately, I remember throwing out some of the containers totally forgetting that I had to keep them and I started again opening up more products that have exactly the same role :/ So, I made a promise to myself to get back on track :))

Mă uit în punguţa în care îmi strâng de obicei toate recipientele produselor folosite şi-mi dau seama că de data aceasta cam suflă vântul, îmi aduc aminte foarte bine că am mai aruncat din ele fără să mă gândesc că trebuie să le păstrez şi mă cert pentru că am început din nou să folosesc mai multe produse care au exact acelaşi rol :/ Îmi promit însa să nu mai fac asta şi sa mă întorc pe calea cea bună haha :))

  • I've tried some of the Cien shower gels and I did not like them so I was kind of meh when I saw the Aloe Vera shampoo from Cien, I am glad I've tried because I liked it a lot, it is very gentle and it leaves my hair soft and shinny, sometimes I used every day and it did not dry my hair. I've also seen some improvements on my oily roots, in the third day they look pretty good. I on I also like to use it for my brushes. 500 ml for only 3 bucks, that awesome! :D;
  • I really liked the Nivea Hydro Care conditioner, it detangles my hair, moisturizes my hair and it smells really nice. I like the fact that it has a thicker consistency, that's how I like my hair conditioners to be;

  • Gelurile de duş pe care le-am încercat de la Cien nu mi-au plăcut, aşa că am fost reticienta la şamponul cu Aloe Vera, ba chiar nici n-am vrut să-l folosesc, bine însa că l-am folosit pentru că m-am îndrăgostit de el, nu miroase cine ştie ce, însă e foarte blând cu scalpul şi chiar dacă-l folosesc zilnic nu-mi usuca părul. Am observat şi o îmbunătăţire în ceea ce priveşte îngrăşarea rădăcinii părului meu, în a treia zi încă arată bine. Îmi place să-l folosesc şi pentru pensule. Să mai menţionez ca are 500 de ml şi costă vreo 9 lei? :D;
  • Balsamul de par de la Nivea din gama Hydro Care este iaraşi un produs foarte îndrăgit de către mine, are o consistenţă exact aşa cum îmi place mie să fie balsamul, nu-mi îngraşă părul, il hidratează si ajută la descurcarea lui (eu îl aplic de la jumătate părului in jos);

  • The Dove shower gel with pistachio cream and magnolia smells amazing, regarding the skin hydration I haven't noticed awesome results, but at least it does not fry out my skin and that pleases me :);
  • I love the gel deodorant from Mennen Speed Stick, it's the only deodorant I like and get along with, I also like how it smells, I think i haven't tried a new deodorant in like a year and I don't intend to;

  • Gelul de duş de la Dove cu fistic şi magnolie miroase incredibil de bine, în ceea ce priveste hidratarea pielii n-am observat diferenţe foarte mari însă clar nu o usucă şi mai mult, ceea ce pentru mine e perfect :);
  • Deodorantul gel de la Mennen Speed Stick este singurul deodorant care-mi place şi cu care mă înţeleg, îmi place tare mult şi mirosul, de cel putin un an de zile nu am mai încercat alt deodorant şi nici nu intenţionez să mai încerc;

  • I loved the Bioliv eye contour cream (click on the name of the product to get to the review) from Cosmetic Plant, I will be repurchasing it because it was great from my dry area under the eyes and my dry lids;
  • I haven't used up the SLINKY matte eyeliner, but I really liked it, if I was to get a matte eyeliner I would choose it again;
  • The Aloe Vera lip balm from Forever Living is awesome, I will be repurchasing it because it does wonders if you have cracked lips, it heals them over night.

  • Crema pentru conturul ochilor (click pe denumire pentru a ajunge la review) din gama Bioliv de la Cosmetic Plant mi-a plăcut la nebunie şi intenţionez să o reachiziţionez :);
  • N-am reuşit să consum în totalitate tuşul mat SLINKY (click pe denumire pentru a ajunge la review), însă mi-a placut foarte, foarte mult şi daca aş căuta un tuş mat tot către el m-aş îndrepta;
  • Balsamul de buze cu Aloe Vera de la Forever Living este perfect pentru a vindeca orice rană produsă de uscarea buzelor, sunt pierdută fără el asş că trebuie neapărat să-l reachiziţionez. 

So, how did do in these last couple of months? :D

Voi aţi fost hărnicuţe la consumat produse? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***