Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Green City Lights

4.4.14

green glitter makeup
Hey! :)

After a few unpleasant experiences I had with glitter in makeup, I decide to not use it anymore on eyes or near my eyes (I have very sensitive eyes), but I guess I just can't stay away from it because I had just used it again in this makeup look, a pretty colorful and quite suitable makeup look for this beautiful spring that I know everyone enjoys to the max :) You have already seen this makeup look in my Wednesday post (by the way, have you joined my giveaway?), but I thought maybe some of you might want a tutorial so here I am today with the tutorial.

După câteva experienţe mai puţin plăcute avute cu sclipiciul în machiaj, am hotărât să nu mă mai ating de el cu scopul de-al aşeza frumos la ochi sau pe langa ochi (am ochii foarte sensibili), dar iată că nu prea pot sta departe de el şi l-am folosit din nou într-un machiaj destul de colorat aş zice eu şi destul de potrivit pentru primavara această frumoasă de care sunt sigură ca toata lumea se bucură din plin :) Aţi văzut deja acest machiaj în postarea de miercuri (apropo, v-aţi înscris la concurs? :D), dar m-am gândit că poate vreţi şi un tutorial, aşa că astăzi mă prezint cu tutorialul.

green glitter makeup tutorial


Am aplicat primer-ul TFSI pe toată pleoapa;
I’ve primed my eyes with TFSI primer;
Am aplicat culoarea 1 în pliu şi am urcat cu ea înspre arcadă;
I’ve applies color 1 in my crease and I went up with it twards my brow bone;
Am aplicat culoarea 2 pe pleopa mobilă.
I’ve applied color 2 on my entire eye lid;
Am aplicat culoarea 3 în colţul intern al ochiului;
I’ve applied color 3 in my inner corner of the eye;

Am aplicat culoarea 4 în pliu având grijă însă să nu depăşesc culoarea  1;
I’ve applied color 4 in my crease and blended it making sure I wan’t going to cover color  1;
Am conturat ochii cu un liner verde şi-am aplicat lipici pentru sclipici peste liner;
I’ve lined my eyes with a green eyeliner and I’ve applied glitter glue on top of it;
Am aplicat sclipici auriu peste lipici;
I’ve applied gold glitter on top of the liner line;
Am aplicat culoarea 4 pe pleoapa inferioară;
I’ve applied color 4 on my lower eye lid;
Am aplicat creionul Jumbo de la NYX în nuanţa Milk pe conjuctivă.
I’v e lined my waterline using NYX Jumbo Eye Pencil in Milk.

green glitter makeup

green glitter makeup

green glitter makeup
Products used / Produse folosite:
Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***