Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

A touch of purple

11.4.14


Hello :D

The story behind this makeup look I did a few days ago is: I was invited to a beautiful event and I had no idea what eye makeup to wear, I knew I wanted some gold in it, but I didn't want to do the usual gold-brown-black look I do, I wanted a little bit of color in it so I replaced the brown with a grey and played with two shades of purple, et voila, I think is a very appropriate makeup look for a special event or a night out in town :)

Povestea machiajului de astăzi este următoarea: am fost invitată la un frumos eveniment săptămâna aceasta şi habar n-aveam ce machiaj voiam să port, voiam neapărat ceva cu auriu, dar nu voiam clasicul machiaj pe care-l realizez de fiecare dată - auriu-maro-negru, voiam puţină culoare, aşa că am înlocuit maroul cu griul şi m-am jucat cu două nuanţe de mov, et voila, un machiaj perfect pentru un eveniment special sau de ce nu, pentru o ieşire seara în oras :)



1. Am aplicat primer-ul TFSI pe toată pleoapa;
1. I’ve primed my eyes with TFSI primer;
2. Am aplicat culoarea 1 pe toată suprafaţa pleoapei mobile;
2. I’ve applied color 1 on my entire eyelid;
3. Am aplicat culoarea 2 în pliu;
3. I’ve applied color 2 in my crease;
4. Am aplicat culoarea 3 în pliu şi în colţul extern al ochiului;
4. I’ve applied color 3 in my crease and in the outer corner of the eye;
5. Am aplicat culoarea 4 în colţul extern al ochiului;
5. I’ve applied color 4 in outer corner of the eye;
6. Am aplicat culoarea 5 pe centrul pleoapei mobile;
6. I’ve applied color 5 in the center of the lid;
7. Am folosit culoarea 6 pe post de eye liner;
7. I’ve used color 6 as an eye liner;

8,9. Am aplicat pe ¾ din pleoapa inferioară culoarea 4, iar pe restul pleoapei cât şi în colţul intern al ochiului am aplicat culoarea 7.
8,9. I’ve applied color 4 on ¾ of my lower lid and color 7 on the rest of the remaining space and in the inner corner of the eye;
10. Am aplicat iluminator pe arcadă si am aplicat pe conjuctivă un creion dermatograf.
10. I’ve applied a highlighter in my brow bone and lined my waterline using an eye pencil.







Products used / Produse folosite:

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***