Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Avon superSHOCK MAX mascara Review

22.12.11

Review!


Howdy! :)


   Mi-am cumparat rimelul acesta din doua motive: nu mai aveam niciun rimel si mi-a placut pretul. La cateva zile dupa ce am dat comanda, am primit un rimel cadou :)) Asa ca m-am ales cu doua rimele (am facut deja un review la cel primit cadou Aici :) )



   SuperSHOCK MAX mascara 10ml; Pret: 20 lei (il gasiti si mai ieftin pe net).



   Descriere oficiala:

* Prima mascara care confera genelor tale cu pana la 15x mai mult volum;
* Peria inovatoare : cu perii dispusi in zig-zag asigura o aplicare perfecta si volum indraznet
* Formula avansata Lash-Building : contine fibre de amplificare a volumului si proteine care evidentiaza fiecare geana in parte , asigurand un efect " WOW" fara sa incarce genele.

   Descrierea mea:

* Poate au putin mai mult volum decat atunci cand aplic alt rimel, dar in nici un caz nu e de 15x.
* Pana acum n-am dat foarte mare importanta periei si nici acum nu l-am achizitionat datorita "periei inovatoare". Aplicarea e ok, imi e putin mai greu sa ajung la genele micute de langa coltul intern al ochiului, dar ma descurc. Nu ma omor dupa perie.
* Nu vad fibrele. Nu am avut pana de curand niciun rimel cu fibre si sincer eram SUPER curioasa cum arata, ce sunt si vroiam sa detin si eu unul. M-am chinuit sa le vad, nu sunt sau poate sunt invizible. In  Avon Super Extend Mascara le vad, aici sunt de negasit. Efectul nu e WOW, efectul e de: te-ai dat cu rimel pe gene.
Ieri am observat ca se si intinde pe sub genele de jos, nu cunosc din ce motiv.

Si acum pozele :)

Fara rimel:

(toate pozele fara rimel mi-au iesit groaznic ieri asa ca am folosit una din ultimul tutorial)


Cu 1 strat de rimel:



Cu 2 straturi de rimel:

 (imi cer scuze, m-am si murdarit :D)


Imi place mult mai mult Avon Super Extend Mascara (review Aici!). Desi poate acesta le da mai mult volum, nu-mi place faptul ca dupa cateva ore se imprastie peste tot si nici nu ma incata foarte tare peria.

Sper ca v-a fost de folos acest review. Nu sunt super incantata de calitatea pozelor, acum observ ca aparatul a focalizat pe orice altceva decat pe gene :)) o sa fiu mai atenta data viitoare. Daca aveti intrebari sau doar vreti sa ma salutati, nu uitati sa lasati un comentariu :D



O seara minunata! V-am pupat :*:*