Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Christmas Wishlist!

8.12.11

Wishlist!


  Hello!!!!

    Iubesc luna Decembrie, nu neaparat pentru ca stiu ca primesc cadouri ci pentru ca e singura luna din an in care mi se pare normal sa ninga (desi dupa cum observ nu ninge :D), pentru ca imi place sa impodobesc bradul si sa decorez casa, imi place agitatia in magazine (desi se pare ca nu ii mai fac fata atat de bine) si peste tot sa simt ca se apropie Craciunul, daca as putea sa sar peste partea in care trebuie sa ma impart in mai multe locuri in ziua de Craciun totul ar fi perfect. Se pare ca anul acesta, spre deosebire de anii trecuti chiar stiu ce-mi doresc, nu ma astept sa primesc tot ce e pe lista mea, dar macar sa fie ceva ce imi doresc :) Am inceput de pe la sfarsitul lunii noiembrie sa-mi tot notez peste tot ce vreau si aceasta este lista mea finala (nu sunt aranjate intr-o ordine anume):


1.  Paleta Sleek Bag Girl;
2.  Paleta Sleek Oh So Special;
3.  Paleta Sleek Orginal;
4.  Paleta Sleek Storm;
 5. Paleta blush-uri;

6. Paleta Naked sau Naked 2 ♥

6. Lumanare MARE parfumata (vanilie, scortisoara, ciocolata, caramel, zmeura, capsuni, afine, mar + scortisoara, prajituri);

7. Detartraj :));

8. Albire dinti; (dar nu sunt sigura :D);

9. Manusi pufoase :);

10. Vesta de blanita (not the real thing);

11. OPI Gettin' Miss Piggy With It;

12. EOS Balm ♥

13. Sampon Uscat Balea.



14. Set pensule Sigma (oricare, n-am pretentii ♥)


(am uitat sa le adaug :D)


(toate pozele sunt luate de pe internet, nu imi apartine nicio poza)


   In timp ce cautam pozele, ma gandeam daca nu cumva n-am omis nimic :))Sunt sigura ca lista este completa. Sper ca Mosul sa-mi aduca cel putin 1 produs din lista , am fost destul de cuminte anul acesta :D


Va doresc o seara superba! Ma duc sa-mi sarbatoresc taticul! :D:D

V-am pupat :*:*