Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

December Glam Pack!

3.12.11



   Vaaaai, dar cat de incantata am fost cand am aflat cat se lanseaza Glam Pack :D. Pentru cei ce nu stiu ce este un Glam Pack, o sa incerc sa va explic rapid. Prima oara am auzit de acest concept pe Youtube, in America exista mai multe companii (ex: Birch Box, Eco Emi, My Glam etc.) care pentru o suma de bani, lunar, trimit pachete catre cei care le comannda, pachete care contin intre 5-6 produs (mostre, travel size si full size). Omaneii testeaza produsele si daca le plac au posibilitatea de a le comanda direct de pe site-ul companiei la care sunt abonati si beneficiaza chiar si de reduceri. O singura companie livreaza intrenational dintre toate si aceea este Eco Emi ( 30$ lunar. produse bio de toate felurile, nu stiu daca este inclus si transportul). In urma cu cateva zile am aflat ca cineva vrea sa aduca chestia asta si in Romania, sub numele de Glam Pack. Pe 1 decembrie am dat comanda, astazi am fost si m-am intalnit cu Mihaela (care e foarte draguta si mi-a raspuns la toate intrebarile :D ), sa-mi ridic pachetul :D Pachetul a avut un pret promotional luna aceasta de 29 de lei, am inteles ca de luna viitoare va avea un alt pret, nu foarte mare de acesta.


   N-am deschis pachetelul pana n-am ajuns acasa :D Eram super curioasa, am tot vrut sa-l deschid in metrou, dar am zis ca mai bine astept pana acasa :D


   Si asta am primit:
  • Mostra Sampon si Balsam Keune;
  • Manechira la salonul Shade (pe care i-am facut-o cadou mamei mele);
  • Sapun Soap Mill Fructe;
  • Mostra Bruno Vassari - Royal Jelly Cream (nu o regasesc in lista de pe blog);
  • Keune Split Ends Serum (cele care semana cu niste pastile);
   Dupa deschidere nu pot sa spun ca mai sunt super entuziasmata, nu-mi pare rau si e interesanta treaba, dar dupa ce am vazut postarea unei colege bloggerite :), parca pachetul meu e "hmmm". Nu m-am decis daca o sa mai comand sau nu luna viitoare, astept sa vad ce contine pachetul inaite de a ma decide :) ma bucur ca am cunoscut-o si pe Stefana astazi si am apucat sa schimbam doua - trei vorbe, a fost foarte sweet :D

   Daca sunteti interesati sa intrati in posesia unui pachet: Glam Pack 


Va doresc o sambata superba! V-am pupat :*:*