Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Christmas Makeup Series - Sunshine in winter?

16.12.11



Hello :D

Asa cum v-am promis astazi, e timpul pentru cel de-al doilea machiaj de Craciun. Cand m-am apucat de el, stiam ca vreau sa folosesc auriu, celalalte culori le-am ales pe drum :) Saptamana trecuta am primit cadou o imensa trusa de la Sephora, am postat o poza cu ea pe Facebook si fetele m-au rugat sa fac un look folosind culori din trusa, ceea ce am si facut astazi :)



 Am pregatit pleoapa cu corector + primer si Jumbo Eye Pencil Milk pe toata pleoapa mobila.


Am aplicat culoarea 4 in pliul ochiului si am urcat cu ea catre spranceana.


Am aplicat culoarea dispre jumatatea ochiului catre coltul inter al ochiului.





Am aplicat culoarea 5 in pliul ochiuli si am urcat foarte usor spre spranceana, insistand in pliu.

Am aplicat peste culoarea 2, culoarea 3, un auriu cu sclipici. Pe pleoapa inferioara am aplicat culoarea 6 pana in apropierea de coltul inter si inspre coltul inter din nou culoarea 2. Pentru luminozitatea am aplicat culoarea 1 sub spranceana si in coltul inter al ochiului.





Ma' Face :)


Dupa m-am prostit si mi-am facut o gramada de poze :))))



Ce am folosit:






Si dezastrul pe care trebuie sa-l strang dupa ce postez pe blog :D






Primul machiaj a ramas in sufletul meu pana acum :)) Vom vedea daca pana la sfarsit imi schimb parerea :))

Questions: Va place tipul acesta de postare? Va sunt de ajutor mai multe poze, sau e prea mult? Ma gandesc ca poate imi fac curaj si urmatorul tutorial il filmez :D
 Va rog sa-mi raspundeti la aceste intrebari, it would mean the world to me :D

Va doresc o zi minuuuuunaaaata! :*:*