Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

EOTD - Drama Queen

11.12.11



Hello :D

   Cand am inceput sa lucrez la machiajul acesta aveam altceva in gand, de fapt acesta trebuia sa fie unul din machiajele pentru Craciun, dar cum nu mi-a iesit ce am vrut am hotarat sa nu-l includ si atunci l-am facut pe Merry Green :D






Ce-am folosit:



  • Coastal Scents 88 Color Palette;
  • Beauty Uk Earth Child Palette.


1. Am pregatit pleoapa cu corector + primer + Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk;
2. Am plicat culoarea 2 pe toata pleoapa mobila;
3. Am aplicat culoarea 3 in crease, am uract spre sprnaceana si am dus-o pana la jumatatea ochiului;
4. Am aplicat culoara 4 doar in crease (nu m-am gandit sa fac o alta poza in care sa arat mai bine, imi cer scuze :/);
5. Culoarea 1 am folosit-o sub spranceana, in coltul inter al ochiului si foarte putin pe pleoapa inderioara;
6. Culorile 2 + 4 le-am amestecat si le-am folosit pe aproape toata pleoapa inferioara (asa se numeste?);

Azi imi propun sa ma uit la filme si seriale :D Cum va petreceti duminica?


Va doresc o duminica relaxanta si frumoasa! V-am pupat :*:*