Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Taaaaaag Time! 5 produse sub 20 de lei!

21.12.11



Hello :)

Am o presimtire ca sunt ultima care face tag-ul acesta, nu stiu ce mi-a luat atat :) Hai sa incepem  :D


1. Strugurel NIVEA Fruity Shine Cherry; Pret: 8 lei

Miroase atat de bine si da o culoare atat de frumoasa buzelor, mai tot timpul il folosesc in loc e ruj si cu siguranta mai vreau unul :)

2. e.l.f. Mineral Eyeshadow Primer; Pret: 18 lei

Nu stiu de ce am ales varianta de 18 lei, n-am vazut nicio diferenta intre acesta si cel de 8 lei.

3. Fard mono Flormar Nr. 15; Pret: nu stiu cat sunt fardurile mono acum, dar sunt sigura ca sunt pana in 20 lei :)

E perfect pentru higlight :X

4. Creion sprancene Rimmel; Pret: pana in 15-16 lei;

In ultima saptamana m-am folosit doar de peria lui, dar mi-a placut foarte mult si l-am folosit mai bine de 6 luni.

5. Rimel Avon Super Extend; Pret: l-am primit cadou, am vazut ca pretul de lansare a fost de 18 lei :)

Imi place foarte mult, aici il vedeti aplicat pe gene: click me.


Dau mai departe tag-ul tuturor :D:D (am uitat sa mentionez prima data :D)

****Nu uitati in perioada 20 - 24 decembrie inclusiv, in fiecare seara pe pagina mea de Fb (Gold and Silver Sparkles) are loc cate un giveaway :)****



V-am pupat :*:* ma duc sa ma uit la Pretty Little Liars :D O zi minunata va doresc :*