Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD - Revlon Facets of Fuchisia

5.12.11



   De cum am vazut oja pe youtube, m-am indragostit de ea ♥ ♥ si cum sunt o fana inraita a ojelor, am stiut ca trebuie sa o am neaparat. Pentru o perioada n-am gasit-o deloc in Romania, am vrut sa o cumpar din afara, dar am zis sa mai astept putin. Bine am facut, pentru ca in urma cu cateva saptamani am aflat unde se vinde de pe blogul lui Betty. Oja se gaseste in magazinele B&B si costa 32 de lei si cum am spus ca nu-mi mai cumpar nimic luna aceasta, oja a fost primita cadou de la parintii mei :*:*



   M-am uitat la mai multe poze pe internet si la mine arata ciudat pe unghie, tot sclipiciul e iesit in relief. Poate e din cauza top cota-ului pe care l-am aplicat, desi nu cred. a mai avut cineva problema asta?. Am folosit trei starturi de oja ca sa arate asa, dupa doar doua straturi n-am fost multumita. Sunt curioasa cat imi rezista pe unghii, va tin la curent :)

   Stie cineva un top coat bun, nu foarte scump, care sa faca si foarte unghia shinny? A vazut cineva prin magazine si Revlon Starry Pink?


Va doresc o zi superba! V-am pupat :*:*