Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tag Time! 42 de intrebari

4.12.11

Tag Time!


Hey, astazi revin cu super FUN tag :D Mi-am permis sa-l imprumut de la Jully, mi-a placut mult prea mult tag-ul :D Sa incepem:

1. De cate ori iti speli fata pe zi?
 Imi spal fata de doua ori pe zi, dimineata si seara (daca trebuie sa plec undeva in ziua respectiva de dimineata). Daca stau in casa si plec mai spre seara, imi spal fata de trei ori pe zi (dimineata, inainte sa ma machiez si seara inainte de culcare).

2. Ce fel de ten ai?
 Pana acum a fost usor uscat, de ceva vreme am observat ca e ingrasa in zona T deci as spune combi.

3. Cu ce iti cureti fata?
 Dimineata folosesc (cateodata demachiant+ gel) gelul de curate, iar seara demachiant si gel de curatare.

4. Iti exfoliezi tenul?
Cand imi aduc aminte, in schimb intotdeauna (mai ales seara, in timpul zilei mai rar) cand folosesc gelul de curatare cu un buretel din celuloza.

5.Ce brand obisnuiesti sa folosesti? 
Demachaint - Cosmetic Plant cu ulei de masline si catina;
Gel de curatare - Garnier Pure Activ.

6. Ce crema folosesti?
Momentan n-am nicio crema preferata, folosesc mai multe.
 
7. Ai pistrui?
Da :D Si imi plac foarte mult.

8. Folosesti crema pentru ochi? 
Daca imi aduc aminte.

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
N-am fost predispusa la acnee, in schimb de aproape un an mi-au aprut diverse chestii pe fata. Urmeaza sa fac niste investigatii medicale.

10. Ai fost vreodata nevoita sa folosesti Pro-activ?
Say wut? Nu, niciodata
 
11. Ce fond de ten folosesti?
In momentul de fata folosesc Affinitone Mineral de la Maybelline si Beauty Benefits de la Wet&Wild. dintre cele doua cel mai mult imi place cel de la Maybelline.

12. Dar anticearcan?
Da, il folosesc pe cel de L'oreal True Match.

13. Ce nuanta are pielea ta?
Deschisa.

14. Ce crezi despre genele false?
Imi plac foarte mult. am avut o singura pereche de gene false pana acum, m-am chinuit o gramada sa invat sa le pun, dar am reusit. Intentionez sa-mi achizitionez mai mult in viitor.

15. Stii ca trebuie sa iti schimbi mascara o data 3 luni?
Stiam ca trebuie schimbat o data la 6 luni. Sincera sa fiu nu stiu cand il schimb. Cateodata cred ca il schimb si dupa 6 luni.

16. Ce brand de mascara folosesti?
Maybelline si Avon.

17. Sephora sau MAC?
Am avut o singura data un fard din Sephora foarte frumos. Nu-mi permit in general nici Sephora nici MAC (si nici nu sunt genul care sa stranga bani). Nu pot sa ma pronut, nu am testat suficient produsele.

18. Ai un card Mac Pro?
Nup :)

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pensule Eco Tools, Elf si Sigma (am o singura pensula, dar sunt extrem de incantata de ea).

20. Folosesti baza pentru machiaj sau primer pentru ochi?
Folosesc intotdeauna primer pentru ochi.

21. Dar pentru fata?
Nu am folosit pana acum, dar mi-am cumpar de la Oriflame doua primere pe care de-abia astept sa le folosesc.
 
22. Care este culoarea de fard preferata?
Maro, auriu, bej, gri, negru, verde, albastru. Bineinteles, doar nuantele care mi se potrivesc.
23. Folosesti creion sau tus?
Gel liner.

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Nu folosesc creion si nu imi aduc aminte daca mi l-am bagat vreodata in ochi, se prea poate.

25. Ce crezi despre pigmenti (farduri de ochi)?
Detin vreo doua trei farduri loose (lapsus, scuze), dar am inteles ca pigmetii au o culoare mult mai intensa decat un fard si tin mult mai mult (daca gresesc, va rog sa ma corectati).

26. Care este rujul tau preferat?
Nu am un ruj preferat.

27. Folosesti machiaj mineral?
Da.

28. Care este lipgloss-ul tau preferat?
Not a lipgloss fan.

29. Care este blush-ul tau preferat?
E.l.f. - Flushed

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu mi-am cumparat nicioadat nimic de pe ebay si nici nu intentionez.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Da :X:X Intru in toate, ma uit peste tot :D

32. Mergi la Cosmetic Company Outler?
Ummm....nu. :))

33. Ai vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Da, inca nu m-am decis cand si unde, din ianuarie o sa ma gandesc.

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Mai ales atunci cand trebuie sa-mi iasa ceva anume si n-am calculat bine timpul :D

35. Numeste o "crima" in ceea ce priveste machiajul?
Proasta alegere a nuantelor pentru ochi si buze (numit machiajul horror), fondul de ten intr-o nuanta MULT mai inchisa decat restul pielii etc.

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si al buzelor?
Imi plac culorile neutre la ochi si culorile aprinse pe buze :D

37. Care celebritate are machiajul tot timpul impecabil?
Beyonce :X:X

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Depinde unde m-as duce. As vrea sa spun rimelul, dar cand imi apar monstruleti pe fata, as spune fondul de ten daca ma ajuta.

39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Da.

40. Crezi ca arati bine nemachiata?
Nu, dar cate femei arata bine? Arat a eu cand sunt nemachiata, cand ma machiez sunt varianta upgraded.

41.  Din punctul tau de vedere care este cel mai bun brand de cosmetice?
Nu sunt in masura sa raspund la intrebarea asta.

42. Ce crezi despre makeup?
E o pasiune, un hobby,e ceea ce imi doresc sa fac momentan.



Dau acest tag mai departe TUTUROR! :D



O seara placuta va doresc! V-am pupat :*:*