Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Puretouch Minerals Review!

10.12.11



Buna seara tuturor :) !

   Asta seara o sa va vorbesc putin despre Puretouch Minerals, cu toate ca sunt sigura ca ati mai citit despre, a venit si timpul meu sa-mi spus parerea :) Am avut norocul sa fiu castigatoarea concursului lui Miu Miu si am fost incredibil de incantata ca pot sa incerc si eu produsele. Va multumesc frumos pentru sansa!

   Am primit:
  • Sapun Blue Lagoon, care miroase extraordinar de bine :X; (nu am apucat sa-l testez, imi place sa-l miros :D)
  • Blush Morning Rose;
  • Ruj Breakfast in London;

Nuanta: Morning Rose;
Cantitate: 4,5 g net ambalat in recipient de 20 g volum
Pret: 36 lei .






   In ultima vreme am facut o pasiune pentru blush-uri. Am avut voie sa mi-l aleg de pe site-ul Puretouch Minerals si mi-a fost extrem de greu pentru ca toate imi placeau :D Cum unul dintre blush-uri mi se termina, am hotarat sa imi iau ceva asemanator. Nu m-am asteptat sa fie atat de frumos, e mult mai roz decat in poza de pe site, e exact ce mi-am dorit:X, are mici particule de sclipici, deci daca cautati ceva mat, nu acesta este blush-ul pe care-l cautati. Se aplica foarte frumos si mi se pare uimitoare cantitatea, cred ca o sa-mi ajunga o gramada de timp. N-am apucat sa testez cat de rezistent este, problemele tenului nu-mi permit, dar n-am avut niciodata probleme cu blush-urile. Sunt foarte multumita si cu siguranta sunt intersata sa mai achizitionez un blush de la ei.

Swatch:



Nuanta: Breakfast in London;
Cantitate: 5 g;
Pret: 18 lei.








   Cu rujul am avut cateva emotii :)) N-am folosit niciodata un ruj mineral si mi se pare cam complicata toata treaba cu amestecarea lui cu un strugurel, dar asta seara am rezolvat problema :) Ce pot sa spun despre el, in swatch arata altfel decat pe buze, pe buze e mult mai dechis. Daca in timp se duce strugurelul, mi-am simtit buzele uscate, ca atunci cand folosesti un Lip Stain fara gloss, imi da un sentiment ciudat :)) Nu e facut sa reziste extrem de mult pe buze, dar nu ma deanjeaza foarte tare aspectul acesta. Ma bucur ca am apucat sa-l incerc, dar nu cred ca as mai avea curiozitatea pe viitor sa mai achizitionez altul.

Swatch:

Si asa il tin :D (n-am folosit jumatate din el)



   Cu singuranta in viitor ma voi interesa si de alte blush-uri si de altfel mi-ar placea foarte mult sa testez fond de ten Helsinki Morning si Airbrush Primer.

Ati incercat ceva de la ei? V-au placut? Sunteti interesate de anumite produse?


V-am pupat :*:*