Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Miss Sporty Lash Millionaire Mascara (waterproof) & Gosh Light'n Shine Lip Glaze Review

28.12.11

Hello :)

Where have i been lately?

   Sincer n-am prea avut chef de nimic :) Anul acesta ca niciodata am fost super entuziasmata de Sarbatori, insa cu cat s-a apropiat Craciunul mi-a trecut entuziasmul, aprope ca nici nu stiu cand s-a intamplat totul. Anul viitor o sa incerc sa-mi domolesc entuziasmul, poate in felul acesta inteleg si eu ceva.

Am primit de la Mos Craciun tot ce mi-am dorit (nu din wishlist din pacate), Mosul incepand sa tot vina de prin noiembrie :))

In materie de make-up am primit de la cumnata mea doua produse (singurele produse, nu mai vreau nimic momentan): Miss Sporty Lash Millionaire Mascara Waterproof si Gosh Light'n Shine Lip Glaze 02.

Miss Sporty Lash Millionaire Mascara
Pret: 10-15 lei




Descriere oficiala:
   Formula exclusiva imbogatita cu colagen si matase, pentru gene mult mai dese si perfect definite.

Parerea mea;
   L-am purtat pentru prima oara ieri si imediat mi-am dat seama ca nu e bun pentru genele mele. Absolut nicio diferenta intre un strat si doua straturi, e destul de waterproof fata de cel de la Alix Avien, dar nu se compara cu iubitul meu rimel de la Maybelline (gasiti review pe blog la amandoua) :X Genele nu raman curbate deloc.


 Iar acum sunt super drepte :/ Cu siguranta nu mi-as cheltui banii pe el.


Gosh Light'n Shine Lip Glaze 02
Pret: Banuiesc ca undeva pana in 20 lei


Descriere oficiala:
   Light'n Shine Lip gloss is a dream of a gloss. It has fantastic softening and non-sticky texture with a super high shine. The packaging is no less than fantastic - even in the dark, the lip glaze can be applied as the built in mirror and light makes this possible. Excellent for an evening out on the town. A super combination of colours and pigments gives the lips depth and fullness.

Parere mea:
   Imi place culoarea la nebunie :) E lipicios si ma scoate din sarite, dar intr-adevar e super shinny. Recunosc ca ideea e foarte tare. Ambalajul e dintr-un plastic dur, cu o oglinda pe una dintre laturi si cu doua leduri in capac. Nu sunt o fana a pensulei, dar ma descurc cu ea :) Cred ca mi-as mai cumpara unul sau doua.


Cum a fost Craciunul vostru? Ce v-a adus Mosul? :D

O seara placuta va doresc! V-am pupat! :*