Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

New Year's Eve Makeup - Let's Sparkle

29.12.11



Hey!

   Anul acesta se pare ca o sa ne petrecem revelionul acasa si-mi pare tare rau ca n-am avut cu cine sa organizam nimic. O sa vin cu o singura propunere pentru machiaj si sincer va spun ca-mi pare rau ca nu am unde sa ma duc ca sa ma aranjez, dar asta nu inseamna ca nu pot sta aranjata in casa =))) Si cum eu tot timpul cand ma apuc sa scriu o introducere blabla-uiesc, o sa ma opresc aici si o sa trecem la poze :D

Am pregatit pleoapa cu: corector + primer + Jumbo Eye Pencil Milk;

Am adugat negru in coltul inter si cel extern al ochiului si am blenduit bine, lasand la mijloc un loc gol;

In locul lasat gol am aplicat un bleu superb (stau prost la descrierea culorilor :D). Pe pleoapa inferioara am am trasat o linie cu un creion mov, am blenduit, dupa care am adaugat liner-ul cu slipici. Am continuat sa adaug fard pe pleoapa superioara pana mi-a placut rezultatul final. La sfarsit am adaugat liner negru.

Rezultat final:




Ce am folosit:






Produse folosite:

  • Corector L'oreal;
  • Primer mineral E.l.f;
  • Jumbo Eye Pencil Milk
  • Fond de ten Wet'nWild
  • Corector Orflame;
  • Pudra Rimmel Silky Loose;
  • Bronzer Oriflame;
  • Blush din paleta Sephora;
  • Farduri din paleta Sephora;
  • Creion Elf;
  • Ruj paleta Sephora;
  • Tus C2000;
  • Gel liner Love Alpha.

*Maine urmeaza un Notd pentru revelion :X

Ce planuri aveti pentru anul acesta de revelion? :D

O seara superba va doresc! V-am pupat :*:*