Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Christmas Makeup Series - Merry Christmas! :)

24.12.11



Ho Ho Ho! :)

   Un singur lucru ma enerveaza atunci cand ma machiez: atunci cand incerc sa fac un machiaj si un ochi iese total diferite de celalalt :)) Astazi trebuia sa fie o postare full face, dar din pacate se pare ca nu e cea mai buna a zi mea, asa ca nu o sa va incat si cu "opera de arta" de la celalalt ochi :) Astazi o sa fie un simplu Eotd cu promisiunea ca de acum veti vedea doar poze full face la machiaje.

Sa incepem :)


Am pregatit ochiul ca deobicei: corector + primer + jumbo eye pencil Milk si am aplicat banda adeziva ca sa pot da forma.





Am sarit doi pasi pentru ca am uitat sa pozez :)) dar va explic.




Prima oara am aplicat rosu, am urcat putin cu el spre arcada spre coltul extern al ochiului si l-am dus pana la sfarsitul sprancenei. Forma am dat-o cu scotch-ul aplicat. La sfarsit am aplicat un maro sidefat in coltul extern al ochiului si foarte ptuin am urcat cu el.

Si asta a iesit :)






S-ar putea sa existe o mica greseala :)) poate (si sunt aproape sigura) trebuia sa blenduiesc un pic mai bine linia din coltul extern, pare putin cam dura, sau poate trebuia sa duc linia eyeliner-ului putin my jos. My bad! :D

Ce am folosit:



1. Am aplicat culoarea 1 pe arcada; (culoarea 1 este din paleta Elf Day 2 Night)
2. Culoarea 3 am aplicat-o asa cum v-am aratat in cea de-a doua poza.
3. Am aplicat culoarea 2 in locul ramas liber dupa aplicarea culorii 3;
4. Culoarea 4 am aplicat-o doar in coltul extren al ochiului;
5. Am aplicat culoarea 5 pe 3/4  din pleopa inferiora si locul ramas liber inspre coltul intern am aplicat culoarea 6.

Va doresc Sarbatori Fericite! Un Craciun fericit si multa sanatate voua si celor dragi! V-am pupat :*:*