Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Christmas Makeup Series - Merry Green + Beauty UK Swatches ♥

9.12.11



Ho ho ho! :D Waaaait.....

Hello :D

   Anul acesta doresc sa va ''incant"'cu trei machiaje de Craciun, in fiecare vineri am sa postez cate unul, chiar acum imi verificam calendarul sa vad daca am atatea vineri la dispozitie, nu planificasem nimic inainte, m-am gandit la asta in timp ce scriam :)) De altfel in ultima vreme am o gramada de planuri si de postari pentru blog, dar nu reusesc sub nicio forma sa ma organizez :D Gata, nu va mai plictisesc si trec direct la ce e foarte important: machiajul!




Ce am folosi:




1. Am pregatit pleoapa cu: concelear, primer si Jumbo Eye Pencil Milk;
2. Pe toata pleopa mobila am folosit culoarea 2;
3. Culoarea 3 am aplicat-o din coltul exterior al ochiului spre cel interior urcand spre spranceana;
4. Culoarea 4 am aplicat-o in crease si am urcat-o foarte putin spre spranceana, nu am dus-o spre coltul intern;
5. Culoarea 5 am folosit-o pe pleoapa inferioara (sub genele de jos) (niciodata nu ii gasesc denumirea);
6. Tusul (nr. 6) l-am aplicat peste culoarea numarul 5.
7. Culoarea 1 am aplicat-o sub sprancene, in coltul intern al ochiului si foarte putin pe pleoapa inferiora.

   Pana acum este machiajul meu preferat, imi mai zboara din cand in cand un machiaj prin minte, dar tot acesta imi este cel mai drag :)

Daca aveti intrebari sau vreti decat sa ma salutati, lasati un comentariu, sunt mai mult decat incantata sa va raspund :D


Si cum am promis cu doua zile in urma pe Facebook, astazi am apucat sa swatch-uiesc paleta Beauty Uk si rujul. Paleta am castigat-o la giveaway-ul Lianei ♥ si rujul l-am castigat la concursul Makeup Shop!

Paleta Bauty Uk - 4 Earth Child





* Fara primer:


Cu primer:


Ruj Beauty UK Nuanta 5 Sunset





Cu toate ca arata ca un portocaliu aprins, pe buzele mele nu arata aproape deloc ca in swatch, imi place foarte mult si ma bucur ca l-am primit, cu singuranta nu il alegeam daca trebuia sa-mi cumpar un ruj :D

Hmmm....now i am hungry :D


Va doresc o zi superba si un weekend minunat! V-am pupat! :*:*