Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Beauty news: S-a lansat noua gama Dove GoFresh Revive!

17.8.14



Hei! :D

Ceea ce-mi place mie tare mult la Dove (nu stiu daca am mai zis pe blog, dar sunt sigura ca am zis atunci cand am avut o discutie cu prietenii sau familia pe subiectul acesta) este faptul ca se afla intr-o continua miscare, pe langa campaniile deosebite (Tu ce vezi cand te privesti in oglinda?), imi place atentia pe care o acorda produselor pe care le lanseaza, produse menite sa aiba grija de de pielea si de parul nostru. Chiar intrasem zilele trecute pe pagina Dove de Facebook si-am ramas impresionata de comentariile frumoase pe care le primesc de la cei/cele care folosesc zi de zi produsele lor, cred ca e foarte placut sa stii ca produsele tale sunt atat de indragite ♥

De curand Dove si-a marit portofoliul cu noua gama de produsesi anume Go Fresh Revive, cu un parfum proaspta de rodie si lamaita. Noua gama vine cu trei noi produse si anume:

Bucura-te de o piele hidratata si ingrijită cu gelul de duș Dove GoFresh Revive. Datorită formulei inovatoare cu agenţi de curăţare delicaţi şi Nutrium Moisture™ - un amestec unic de agenţi de hidratare şi lipide proprii pielii, gelul de duş nutritiv Dove Go Fresh Revive hrăneşte pielea în profunzime (Stratum Corneum) şi îi redă frumuseţea naturală, chiar din timpul duşului.


Deodorantele antiperspirante Dove GoFresh Revive (spray si roll-on) ofers protectie 48h [mpotriva transpiratiei si ingrijesc pielea subratului, lasand-o fina si catifelata. Bucura-te de prospetimea parfumului fructat si revigorant de rodie si lamaita.


Revigorează-ti simturile cu Dove GoFresh Revive!

Ati incercat produsele din noua gama Dove? :)

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***