Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion Friday: Sunday Funday!

29.8.14

Heyaaa! :D

I'm on a hurry, a real hurry...nobody is expecting me and I don't have anything important to do, I'm in a hurry to wear all the clothes I didn't get to wear this summer haha :)) I'm looking in my closet and I'm asking myself: why didn't I wear this until now? Do I still have time? Don't tell me I'm the only one...it's like yesterday I was putting away my autumn/winter clothes and soon I will have to take them out and pack the summer ones...but until then I'm gonna wear every summer piece of clothing I own haha :D

Sunt pe graba, mare graba....nu ma astepta nimeni si nici n-am nimic important de facut, sunt pe graba sa ma bucur de gardroba mea de vara haha :))) Ma uit in sifonier si ma intreb: oare pe asta de ce n-am purtat-o pana acum? Oare mai am timp? Nu-mi spuneti ca sunt singura.....parca ieri imi impachetam hainele de toamna/iarna, in curand va trebuie sa le impachetez pe cele de vara, dar pana atunci....pana atunci scot la purtare tot ce prind haha :D



Sunglasses / Ochelari de soare: No Name;
Vest / Vesta: No Name;
Dress / Rochie: Bershka via Kurtmann (aproape toate marimile disponibile);
Bag / Geanta: No Name;
Sandals / Sandale: Blackfive.

I took advantage of the beautiful weather we had on Sunday (it wasn't too hot, it wasn't too chilly, there was a pleasant breeze) and we went for a walk/shopping, what better day there is to do these two activities? :D The outfit I am wearing in this blog post is the perfect outfit (at least for me it is) for these kind of activities, I wore an animal print (my favourite print) dress that is made out a very nice material, flowy, the thing I like about this dress is that it is very versatile, you can wear it as I did, in a very laid-back way, or you can add a pair of heels and boyfriend blazer and go out at night and have fun :) I decide to wear it a denim vest, I've always like the dress + denim vest combination and of course it wouldn't be me if I didn't have my gold details, you can find them in my necklace, bag and sandals. The dazzling sun didn't let me take my sunglasses off so I could look at you, but to be honest I am so in love with these glasses that i could sleep with them on haha :D

Am profitat de vremea frumoasa de duminica (nici prea cald, dar nici prea rece, adieri placute de vant) si-am iesit la o mica plimbare/shopping, ce zi din saptamana e mai buna pentru aceste doua activitati? :D Tinuta pe care o port in postarea de astazi este perfecta (cel putin pentru mine) pentru astfel de activitati, am purtat o rochie cu animal print (print-ul meu preferat :D) realizata dintr-un material foarte placut, racoros, o rochie la care-mi place foate mult faptul ca o poti purta intr-o tinuta super relaxata ca cea pe care o port eu sau o poti purti cu succes cu o pereche de tocuri si-un blazer boyfriend si ai obtinut o tinuta numai buna de iesit seara in oras cu ea :) Am ales sa o port impreuna cu vesta de blugi, intotdeauna mi-a placut combinatia rochie + vesta si nu m-am lipsit de detaliile aurii care se regasesc in colier, geanta si sandale. Soarele de-a dreptul orbitor nu mi-a permis sa va privesc astazi, dar sincera sa fiu sunt atat de indragostita de ochelarii acestia incat as dormi cu ei haha :D







Have a lovely week-end, many kisses :***

Va doresc un week-end minunat, v-am pupat :***