Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Asymmetric Vest!

19.8.14

Heya! :D

Finally we got rid of the heat, don't get me wrong I don't want the weather to be cold, though I love autumn, but the heat wave that hit us it was driving me insane, not to mention the sleepless nights because of it. I refuse to show you in these pictures how tired I was and I present myself before you in the same happy mood with a large smile on my face :D Now after those chilly nights I feel fresh! :)

In sfarsit am scapat cat de cat de caldura, nu c-as vrea sa vina frigul, desi imi place la nebunie toamna, insa valul de caldura din ultima vreme m-a zapacit complet, nu mai zic de noptile nedormite din aceasta cauza. Refuz insa sa va arat in pozele aceasta oboseala care s-a acumlat si ma prezint in fata voastra astazi vesela si cu zambetul pe buze asa cum ma stiti :D Acum dupa serile astea racoroase sunt fresh! :)




You might remember this outfit, I wore it at the Digital Divas event this year, I did do something different this time, I added a white asymmetric vest made out of a very flowy material. I chose to wear the white shirt with lace at the shoulders because I liked the way it looked, it seemed it was a part of the vest :) I must've forgot that the vest was asymmetric because when I got it I was like: hmmmm something is not right with this vest, but I put it on that was the thing that was making it special, the fact that it is asymmetric :D

S-ar putea sa vi se para cunoscuta tinuta, asta pentru ca am purtat-o la Digital Diva anul acesta, tot ceea ce am facut diferit a fost sa adaug aceasta vesta asimetrica alba realizata dintr-un material foarte fin. Am ales sa o port peste tricoul cu dantela pe umeri pentru ca mi-a placut tare mult cum se vede, ai spune ca dantela face parte din ea :) Cred ca am uitat complet ca este asimetrica pentru ca puteam sa jur ca n-ar trebui sa fie asa, cand a ajuns la mine mi-am zis: parca ceva nu-i in regula, mi s-a parut ciudata croiala, dar dupa ce-am pus-o pe mine tocmai asta a facut-o sa fie speciala, faptul ca este asimetrica :D




Vest / Vesta: Blackfive;
Shirt / Tricou: Takko;
Pants / Pantaloni: Front Row Shop;
Sandals / Sandale: Auchan;
Bag / Geanta: New Yorker.

Aaaaaand I have a great news for you guys, Blackfive is giving away a $300 gift card, you can find the rules and the entry form here: GIVEAWAY.

Si daca tot am purtat o piesa vestimentara de la Blackfive vreau sa va anunt ca au si un concurs in plina desfasurare unde puteti castiga un giftcard in valoare de 300$, regulile cat si formularul de inscriere le gasiti aici: GIVEAWAY.



Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***