Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Summer days, happy moments!

6.8.14

When it comes to shoes I have two fears: that will break when I'm far away from home and that they will really hurt my feet. If the first thing has never happened to me before, the second one happens to me all the time and the situation doesn't gets any better as I wear them more. That's what happened to me when I went to meet with Adina & Simona, I told them the whole story, we laughed about it and on my way home I was the only one who "cried" because you forget about your problems when you are surrounded by people you like and you have fun with, but once you are all alone you remember about your pain :))

Cănd vine vorba despre încălţăminte am două frici: să nu mi se rupă în timp ce sunt departe de casă şi să nu mă roadă. Dacă de prima nu am avut parte până acum, de a doua am parte aproape de fiecare dată când îmi cumpăr ceva nou şi nici pe parcurs situaţia nu devine mai roz, plasturii fiind prietenii mei cei mai buni. Aşa am păţit şi la întâlnirea mea cu Adina şi Simona, eu le-am povestit ce-am păţit, am râs toate trei de situaţie şi la sfârşit numai eu am "plâns" pănă am ajuns acasă, că aşa-i normal, cât ai companie super placută uiţi de necazuri, când eşti singur iţi aminteşti şi parcă durerea-i şi mai mare :))




As much as I love stilettos and heels in general when it comes to having to walk a lot around the city I don't really wanna be at such height :)) I want to wear something comfortable so that I don't break my neck on the uneven roads or holes on the streets of Bucharest.  And what can be more comfortable than a pair of wedge sandals that are so so so pretty and I got them for an amazing price? :D Today I'm wearing a denim on denim outfit, a trend that I absolutely love, I'm a big fan of denim in general and I think the successful combinations look really cool so I wear this trend as often as I can:) Of course I wouldn't be me without the gold details so I finally got to wear this beautiful Meli Melo necklace and and you can find some gold on my bag, the bag I am sure you are sick of seeing, but it's my favourite bag and I wear it very often :D

Oricâ0t de mult mi-ar plăcea mie pantofii stiletto sau în general tocurile înalte când vine vorba de a lua la pas oraşul nu-mi prea arde să fiu la asemenea înălţime :)) Vreau ceva cât de cât comod să nu-mi rup gâtul pe drumurile denivelate sau prin gropile Bucureştiului pe care evident eu nu le văd. Ce poate să fie mai comod decât o pereche de sandale cu talpă ortopedică şi frumoaseeeeeee, atât de frumoase, prinse la reduceri? :D În ţinuta de astaăi merg pe denim on denim, un trend care îmi place tare mult, sunt o mare fană a pieselor vestimentare din denim, iar combinaţiile reuşite de denim mi se par foarte mişto, aşa că port acest trend ori de câte ori am ocazia :) N-aş fi eu dacă n-aş avea pe acolo şi nişte detalii aurii aşa că acestea se regasesc în superbul colier de la Meli Melo pe care în sfârşit am reuşit să-l port şi lanţul genţii mele preferate pe care cred că v-aţi plitisit să o tot vedeţi :D






Sunglasses / Ochelari de soare: No Name;
Shirt / Camaşă: SH - H&M;
Shorts / Pantaloni scurţi: Takko;
Necklace Colier: Meli Melo;
Bag / Geantă: JollyChic;
Sandals / Sandale: H&M.



Thank you Adina for the beautiful photos! ♥

Mulţumesc tare mult Adina pentru frumoasele poze! ♥ :*

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***