Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Alpecin C1 cu cofeina Review

17.2.12



    Hello :D

   Stiu ca v-am promis un review la acest sampon, asa ca a venit timpul sa va vorbesc despre el. L-am testat timp de aproximativ o luna si jumatate si am fost destul de incantata de el. Va las sa cititi :)




   Cum am ajuns sa-l cumpar?

   Intrasem in farmacie cu gandul de a imi cumpara Lotiunea Regeneranta de la Gerovital, lotiune despre care am auzit lucruri bune. I-am explicat domnisoarei ce m-a intampinat ce caut, am avut o mica discutie legata de caderea parului si la sfarsit mi-a spus si de Alpecin. Mentionez ca a inceput a-mi cada parul dupa ce am m-am vopsit cu un roscat superb de la Syoss care mi-a patat si mobila (pata care nu a mai iesit nici un ziua de astazi).

Alpecin C1 cu cofeina 250 ml - 25 lei (se poate sa-l gasiti si mai ieftin si mai scump, depinde de farmacie);

Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Laureth-2, Sodium Chloride, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Glutamate, Panthenol, Caffeine, Parfum, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Hydrolyzed Wheat Protein, Citric Acid, Sodium Citrate, Potassium Sorbate,  PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Menthol, Polyquaternium-7, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, Zinc PCA, Niacinamide, Limonene, Tocopherol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, CI 60730 (Colouring agents allowed exclusively in cosmetic products intended not to come into contact with the mucous membranes), CI 4209(Colouring agents allowed in all cosmetic products).

   Ce ar trebui sa faca samponul?

  • Sa intareasca rădăcina de păr slăbită si sa previna căderea părului din cauze ereditare.

   Parere mea:

   Parul mi se ingrasa repede, trebuie sa-l spal odata la trei zile (a treia zi nepuntand sa ies din casa). Recunosc, am si o obsesie legata de par :))
  • cat timp am folosit Alpecin, mi-a cazut parul in acelasi ritm, niciodata mai mult si intotdeauna cam in aceeasi cantitate (vorbesc stric de momentul spalarii parului, atunci imi cadea cel mai mult);
  • desi am vazut ca pe site-ul Alpecin.ro se regaseste sub tab-ul "Mai mult par", nu mi se pare ca am mai mult par, dar nici mai putin;
  • Dupa o folosire indelungata, pot sa sa-mi spal parul in a patra zi. Ceea ce ma bucura extraordinar. Nu mi se mai ingrasa atat de repede, dar nici nu arata spectaculos;
  • Niciun sampan de pana acum nu mi-a facut parul mai stralucitor, mai curat ca acesta. Acesta e si unul dintre motivele pentru care l-as cumpara in continuare :) ;
  • Nu contine silicon, trebuie folosit un balsam dupa samponare;
  • Nu face atat de multa spuma pe cat mi-as dori, tot timpul simt nevoia sa folosesc mai mult produs;
  • Miroase a gel de dus barbatesc, nu ma deranjeaza sub nicio forma, e un miros placut, deloc puternic.


(nu m-am mai vopsit de la sfarsitul lunii septembrie, nu folosesc masca, doar balsam de la Kallos pe varfuri . Parul din poza este spalat cu o zi in urma)

   Mare atentie!! Pentru atletii de inalta performanta: cofeina din produsele Alpecin poate fi detectata in folicului pilos (sursa: eticheta de pe spate a recipentului :D)


   Singurul motiv pentru care l-am achizitionat a fost sa-mi intaresc radacina de par slabita. Consider ca acest produs nu m-a ajutat sa obtin acest lucru. Mentionez ca pana sa ma vopsesc, nu-mi cadea aprope deloc parul.
   Din verificarile pe care le-am facut ingredientelor, niciunul nu ar ajuta in privinta caderii parului (s-ar putea sa ma insel si imi cer scuze pentru asta) in schimb multe sunt de stralucire a parului, fapt confirmat si de mine. Nu stiu daca are vreun sens sa il folosesc doar pentru ca imi face parul stralucitor si curat, sunt sigura ca daca incerc o sa gasesc pana la urma un sampon care sa faca acest lucru.
   Se poate ca in cazul meu nu a fost ce-mi trebuia, nu spun ca nu poate sa functioneze, nu spun ca este un produs prost, spun doar ca nu este ceea ce cautam eu.


Ii acord nota 6/10: Mi-a fost foarte greu sa ii ofer o nota, mi-a placut foarte mult samponul,dar din pacate nu a facut ceea ce trebuia sa faca. Nu inseamna ca daca pentru mine nu a functionat, nu o sa functioneze la nimeni. Ca sa descoperiti ce produse va sunt bune trebuie sa le testati inainte :)


Review-ul acesta l-am scris cu ceva timp in urma, dar am crezut ca l-am pierdut, am dat peste el zilele trecute si m-am gandit sa-l postez :)

Update: 17.02.2012 - Pierd foarte putine fire par in momentul de fata, dupa ce l-am folosit nu am mai incercat niciun alt tratament, m-am spalat cu un sampon obisnuit si m-am ferit de roscatul de la Syoss.