Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tag Time - Pacatele Mortale ale Frumusetii

9.2.12

Hey :)



Am vazut tag-ul acesta acum cateva zile pe Youtube si cum sunt o mare fana a tag-urilor, n-am putut sa nu-l fac :)

1.  Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?

   Haha :) Cel mai ieftin produs este o paleta de farduri cumparata din Auchan pe care am dat 5 lei :) Si cel mai scump produs fondul de ten de la Vichy pe care l-am castigat la ga-ul Andei Zelenca.

2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?

   Fondul de ten Maybelline Affinitone Mineral- am momente cand nu-mi place de nicio culoare cum se vede pe fata si momente cand il ador :)) Cel mai greu am pus mana pe oja de la Revlon Facets of Fuchisia si am avut noroc ca am luat-o pe ultima.

3. "Pofta" Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?

Untul de corp de la Fennel cu Avocado si Masline, miroase ATAT de bine ♥

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?

Cateodata nu ma dau cu crema pe fata, dar se intampla foarte rar.

5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in sine?

Din cauza problemelor pe care le am de ceva timp cu tenul as putea sa spun ca fondul de ten e prietenul meu cel mai bun din cand in cand :))

6. Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoate la sexul opus?

 Avand in vedere ca de 6 ani si jumatate am ochi doar pentru prietenul meu (soon to be husband or else :D) ♥ nu sunt persoana indicata sa raspund la intrebarea aceasta :D

7. Invidie  - Ce produse ti-ar placea ca primesti cadou?

Hmmm, grea intrebare, as spune ca mi-ar placea sa primesc bani ca sa imi pot cumpara ce vreau :D In momentul de fata chiar nu imi doresc nimic :D


Dau mai departe tag-ul tuturor ca intotdeuna si promit ca in viitor sa mai gasesc tag-uri dragute, haha :)) Ii multumesc Anei ca m-a ajutat la traducere :*


Va doresc o seara/noapte minunata! V-am pupat :*:*