Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD: Sparkling Purple

4.2.12



Hello :)

   Mi-am cumparat acum ceva timp de la Flormar cateva oje Super Shine Miracle Colors si desi erau foarte frumoase in sticlute, nu mi-au placut deloc pe unghii, asa ca nu le-am mai folosit, poate doar adaugam cateva puncte cu ele. Acum cateva zile am vazut pe blog-ul Laurei cum sa: refolosim ojele sidefate. Nu stiu cum de nu mi-a trecut prin cap asa ceva, dar ii multumesc ca a facut postarea, pentru ca m-am indragostit de ojele mele :D

Am folosit:

(imi cer scuze ca e miscata poza, dar nu mai aveam baterie si m-am grabit sa fac poza :D)

Si am obtinut asta:




   Imi place culoare incredibil de mult, chiar imi pare rau ca trebuie sa o ster, dar vreau sa mai incerc una :)) Am folosit un strat de base coat, doua straturi de oja neagra de la Kallos, un strat Flormar Miracle u28 si 1 strat de top coat. Imi cer scuze pentru degetele mele "busite" dar cateodata din cauza stresului le "agresez" :)) Daca aveti vreo oja sidefata care nu va place, incercati-o cu o baza neagra, s-ar putea sa va razganditi :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*