Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

I ♥ you Notd ♥

14.2.12



Happy Valentine's Day !!!!

   Credeam ca nu am niciun plan pentru astazi, dar se pare ca o sa iesim putin prin oras. Mi-am primit si cadoul de Valentine's, bineinteles eu l-am ales pentru ca nimeni nu stie mai bine decat mine ce vreau, prietenul meu nu poate sa tina pasul cu cerintele si dorintele mele, poate pentru ca se schimba mereu si sunt prea multe? O_o Haha, habar n-am :))

   Trecand la manichiura - culoarea este foarte frumoasa (mie una imi place, a sunat de parca va obligam sa o vedeti frumoasa :D), un roz cu mici particule de sclipici auriu si are aceeasi textura ca oja albastra de aici: Bright Blue -  gel like. Modelul din pacate nu este ceeeel mai reusit, in cazul in care nu va dati seama chestia aia cu sclipici trebuia sa fie o inimoara, dar se stie ce talent am eu la nail art :)



Nu stiu de ce am vrut atat de tare sa-mi bag mana in zapada, mi-am dat seama ca e super rece si mi-a inghetat mana instant :)


Ce am folosit:


  • Kallos 3 in 1;
  • Divia 114;
  • Flormar 392 (am uitat sa il pozez, dar il gasiti in mai toate Notd-urile).
Am aplicat in strat de base coat, doua straturi Divia 114 si un strat de top coat. Modelul de pe inelar l-am facut cu o scobitoare, textura ojei fiind gel like mi-a permis sa fac o inimioara pe care sa o umplu cu Flormar 392.

Ce purtati pe unghii astazi? :)


Va doresc o zi minunata! V-am pupat si distractie placuta daca petreceti astazi :*:*