Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Lentile de contact FreshLook COLORBLENDS - Review ♥

21.2.12



Hey :)


   Am primit la sfarsitul saptamanii trecute din partea site-ului Lentile de contact USA o pereche de lentile de contact FreshLook COLORBLENDS in culoarea Sterling Grey, culoare pe care eu mi-am ales-o. Pe langa lentile am primit si un suport dragut cu Hello Kitty si un cupon de 15% reducere valabil pana la 1 ianuarie 2013 (nu stiu daca toata lumea primeste cuponul, am uitat sa intreb, dar o sa ma interesez si o sa revin cu raspunsul). Pana sa primesc lentilele, m-am interesat sa vad cum arata si care e culoare lor exacta. Desi ma asteptam sa fie albastre (albastre pareau in poze si pe Youtube), culoare e placuta si se apropie de natural.

(poze e facuta in ziua in care am primit pachetul)



 Bineinteles ca m-am chinuit pana reusit sa pun o lentila, am clipit mai mult ca niciodata :))




   Din pacate dupa cum puteti observa pupila mea e foarte mica si nu-mi place deloc cum se vede culoarea naturala prin lentila, in schimb culoarea lentilei este cat se poate de naturala. Desi cea de la ochiul drept m-a deranjat putin mai mult, pe cea de la ochiul stang n-am simtit-o deloc, in schimb cand ma uitam spre stanga cu ochiul vedem putin in ceata. Am inteles ca daca le folositi pentru prima data, dureaza pana se acomodeaza ochii cu ele. Ochii mei sunt destul de sensibili in general, dar toata experienta a fost ok.


   Aici gasiti sfaturi utile despre utilizarea lentilelor de contact: Lentile de contact USA - sfaturi utile. Lentilele sunt  fabricate in SUA.


   Lentilele le puteti achizitiona de pe site-ul Lentile de contact USA la pretul de 65 lei. In pret intra si un suport de lentile, un cadou surpriza, manul de instructiuni si trasportul gratuit. Solutia trebui sa vi-o cumparat separat, nu o gasiti pe site. Cei de la Lentile de conatct USA au si un concurs pe Facebook unde puteti castigat o pereche de lentile: Click aici - Concurs lentile.

Produsul a fost primit spre testare, review-ul nu este influentat de acest lucru. Parerea mea este 100% sincera la fel ca in orice alt review de pe blog.

Ati incercat pana acum lentilele de contact? Ce experienta ati avut cu ele? :D

Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:*