Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Romantic Valentine's Day Make-up Look

8.2.12



Hello! :)

   Mi-am propus ca luna aceasta sa realizez cat mai multe machiaje: simple, complicate, de toate :) Asa ca nu puteam sa ratez ocazia de a realiza cateva machiaje pentru Valentine's Day sau Dragobete, depinde cand sarbatoriti :) Astazi o sa va prezint un machiaj foarte simplu de realizat :De (in niciun caz nu vreau sa va invat cum sa va machiati, nu-mi permit sa fac lucrul acesta, vreau doar sa va dau o idee, doua, cat mai multe :D)

   Buuun, sa trecem la poze (m-am chinuit foarte mult la poze pentru ca aparatul meu se incapataneaza sa-mi scoata unele poze foarte sterse, dar am rezolvat problema cu un program de editare, desi in realitare arata mult mai bine decat in poze):





Ce am folosit pentru machiajul ochilor:



   Si sa va vorbesc foarte repede despre pasi pentru ca stiu ca am tendinta sa fac postarile foarte lungi :)


  Am pregatit pleoapa cu: corector, primer si Nyx jumbo Eye Pencil Milk. Am aplicat culoarea numarul 1 pe pe aproape toata pleoapa, am lasat putin loc in coltul intern al ochiului, am aplicat culoare 6 in coltul intern al ochiului si pe pleopa inferioara. Culoarea 2 am aplicat-o in crease si am urcat-o catre arcada, culoarea 5 doar in coltul extren al ochiului si foarte putin am urcat cu ea, am conturat cu un creion maro si l-am amestecat cu fardul in coltul extern. Et voila :D

Sper sa va placa :) Momentan m-am niciun plan nici pentru Valentine's Day, nici pentru Dragobeste asa ca nu stiu ce machiaj o sa port :D Imi doresc sa fac in fiecare zi cate un machiaj pe care sa vi-l prezint pe blog, dar din pacate tenul nu-mi permite, sper sa rezolv problema in viitorul apropiat, sincera sa fiu, m-am saturat si eu de ea :/

Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:*