Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My new baby Travalo Excel - Review

2.2.12



Hello :)

   Sunt obsedata sa miros bine si nu suport sa ies din casa fara sa ma parfumez (chiar daca mi se intampla si imi aduc aminte dupa ce-am iesit si inca mai sunt in bloc, ma intorc sa ma parfumez), dar mi s-a intamplat sa ies pur si simplu foarte repede si sa uit complet de pasul acesta, sa realizez ca e mult prea tarziu sa ma intorc si sa ma simt ciudat ca nu sunt "parfumata". Nu port genti mari, pentru ca tind sa le umplu cu toate prostiile si sa devina grele. Avand probleme cu coloana, dupa un timp incep sa simt un disconfort in zona respectiva, asa ca prefer gentile mici, in care bineinteles nu-mi intra multe lucruri , mai ales un parfum :) Asa ca, daca sunteti ca si mine, astazi vin cu o solutie: va prezint noul Travalo Excel


Ce este Travalo Excel?

   Travalo Excel este un recipient reincarcabil cu pulverizator, disponibil in 10 culori superbe, putand fi folosit atat de doamne cat si de domni :) Are 20 de grame, 8.6 cm (e cat degetul meu aratator) si obtineti peste 65 de spray-uri daca il umpleti. Vine insotit de o carcasa de protectie pentru a il proteja de zgarieturi si de orice altceva ce i se poate intampla in geanta, buzunar, ghiozdan, etc. (carcasa este dintr-un plastic dur). Poate fi incarcat din orice parfum care are cap de pulverizare detasabil. Poate fi luat in avion, este 98% reciclabil, nu se poate sparge pentru ca nu contine sticla si este facut din acelasi aluminiu care este folosit la aeronavele hig tech.





Cum se foloseste?

   Extraordinar de simplu, dureaza doar cateva secunde intreaga operatiune.

   Va alegeti parfumul preferat si ii scoate capul de pulverizare:



   Puneti parfumul de masa (sau orice suprafata dura) si pentru o incarcare usoara nu scoate capacul de la Travalo. Titineti Travalo in pozitie verticala desupra parfmului si apasati ca atunci cand parfumati ca sa puteti sa-l umpleti. Nu uitati sa va uitati cat lichid aveti inauntru in timp ce faceti operatiunea. Travalo Excel are o garantie de performanta de aproximativ 10 ani, adica 10,000 de operatiuni.





   Gasiti pe site-ul oficial un filmulet care va ajuta sa intelegeti cum functioneaza si cum sa-l utilizati: Click Aici!

Imi place! De unde il achizitionez?

    Il puteti achizitiona de aici: TRAVALO la pretul de £12.49 in ce culoare va face cu ochiul. De altfel puteti accesa site-ul TRAVALO pentru orice alta informatie despre produselor lor.

  In fiecare zi pe pagina de Facebook TRAVALO puteti castiga un Travalo Excel daca raspundeti la intrebarile "Daily Spray"!!

   Mi se pare extrem de practic si am de gand in viitor sa imi mai achizitionez 2-3 pe care am pus ochii, e perfect pentru un cadou, mai ales ca se apropie Valentine's Day sau Dragobetele (in functie de ce sarbatoriti). Sunt foarte incantata de el si consider ca este o investitie buna.

   Ce parere aveti despre Travalo? Va incanta la fel de mult precum ma incanta pe mine? Nu uitati sa participati la concurs pe pagina de Facebook Travalo daca vreti sa castigati unul :)


*Produsul l-am primit spre testare, nu sunt platita pentru un review pozitiv, tot ce am scris mai sus este parerea mea 100% sincera despre produs.*


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*