Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Valentine's day Makeup - Be my Valentine + Tutorial

13.2.12




Hello :)


   Ei bine mai e putin pana de Valentine's Day, asa ca mi-am propus ca astazi sa postez ultimul machiaj din mini seria realizata cu ocazia acestei zile. Daca primul machiaj a fost unul soft, am hotarat ca acesta sa fie pentru fetele mai indraznete si de ce nu pentru cele care vor pentru prima data sa incerce un machiaj mai puternic al ochilor. Nu stiu de la ce a plecat ideea acestui machiaj, in ultimul timp numai combinatii de culori imi trec prin minte, dar m-am indragostit de el, mai ales ca verdele este una dintre culorile mele preferate.






   Pasii:

   Am pregatiti pleoapa superioara: Corector + pudra + Niy Jumbo Eye Pencil (am sarit peste primer pentru ca am purtat machiajul foarte putin timp, dar daca aveti de gand sa il purtati pentru mai mult timp nu uitati de primer).

   Am aplicat pe toata pleopa culoarea 3 si in coltul intern al ochiului culoare 1.

   Am blenduit totul folosit culoarea 3 si am iluminat arcada folosind culoarea 4.

   Cum n-am gasit niciun pic de scotch in casa, am improvizat utilizand partea lipicioasa a unui post it (de asta nu sunt 100% multumita de cum a iesit acolo unde a fost lipit) si am folosit culoarea 5. Aceeasi culoare am folosit-o si pe pleaopa inferioara pe care am aplicat inainte ce mi-a ramas pe pensula cu care am aplicat gel liner-ul.

   Asa arata totul pana sa aplic genele false :) Genele sunt de pe tmart.com - cod h2058.

   Ce am folosit:

   Foarte pigmentate culorile din paleta Radiance, mai putin a patra de la stanga la dreapta. Nu am folosit primer. Nu cunosc care este pretul ei, am primit-o la o revista. Daca stie cineva si e dragut sa ne impartaseasca, m-as bucura tare :)
   Sper ca v-a placut acest machiaj, mai am o gramada de idei, sper ca luna acesta sa reusescsa  fac cat mai multe daca reusesc sa ma mobilizez mai rapid :)) Maine dimineata va promit o manichiura "indragostita" :)) 

   Daca aveti intrebari, daca vreti sa ma certati (sper sa nu :D)sau doar sa ma salutati, nu uitati sa lasati un comentariu sau puteti sa-mi scrieti un mai contacy@goldandsilversparkles.com.

  Ce planuri aveti pentru maine? ♥


Va doresc o seara frumoasa! V-am pupat :*:*