Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

ROTD: Pui dulce - acrisor pe pat de orez

16.2.12



Hello :)

   Ma "laudam" in urma cu cateva zile pe Facebook ca am gatit ceva bun de care intre timp am devenit obsedata :)) In general imi place mancare chinezeasca la nebunie, asa ca m-am hotarat de acum inainte sa incerc sa prepar cate o retata acasa :) Reteta este luata de pe internet, am mai adaugat si scos eu cateva ingrediente (Click aici pentru retata).
   Bun, sa trecem la treaba :)

Pui dulce - acrisor

Ingrediente:

  • Carne de pui fara os (am folosit piept de pui);
  • 1/2 ardei gras;
  • 1 morvov potrivit;
  • cateva fasiute de telina;
  • 1 lingura rasa de faina;
  • 3 linguri de otet;
  • 4 linguri de zahar;
  • 4 linguri de ketchup;
  • 4 linguri de sos de soia (Blue Dragon - Light, pe acesta l-am folosit);
  • o jumatate de lingura ulei pentru gatit (nu am avut ulei de susan);
  • ulei pentru gatit.

Sosul:



   Intr-un castronel pregatiti sosul din: otet, soia, zahar, ulei (jumatatea de ligura), faina si ketchup.



   Taiati bucata de carme in bucatele mai maricele (am folosit jumatate dintr-o jumatate de piept de pui) si puneti-le in tigaia incinsa (aveti grija sa nu puneti foarte mult ulei, maxim 3-4 linguri). Lasati-le sa rumeneasca, pana devin aurii.  Dupa ce s-au prajit, scoateti-le pe o farfurie cu un servet de hartie pentru a se scurge surplusul de ulei.

   Taiati legumele si puneti-le la prajit in uleiul in care ati prajit carnea, daca mai aveti nevoie de putin ulei, mai adaugati. Aveti grija sa nu puneti prea mult. Desi in reteta scrie ca legumele trebuie sa fie crocante, eu le-am prajit pana s-au rumenit si s-au inmuiat. Nu-mi plac legumele crocante :)


   Dupa ce s-au rumenit si inmuiat legumele, adaugati si carnea si mai lasati-le putin pe foc inainte sa adaugati  sosul, ca sa se incalzeasca si carnea.


   Adaugati sosul (l-am tinut in frigider pana sa il folosesc) si amestecati. Acum am o problema, sosul se ingroasa (nu glumesc), asa ca am adaugat putin apa (banuiesc ca puteti pune si suc de ananas, ma refer la sucul din conserva cu ananas).

Si inainte sa infulec totul din farfurie, asa arata:



  Am folosit orezul Scotti Bob Cu Bob Thai, e singurul orez pe care il folosesc, m-am obisnuit cu el si imi place :) Nu pot sa descriu un cuvinte cat de bun a fost totul :)) Am mancat doua zile la rand, atat de tare mi-a placut si as putea sa mai mananc in continuare :D Astazi i-am gatit si prietenului meu pentru ca nu apucase sa manance, ci doar sa guste atunci cand am gatit prima data. Va propun sa incercati reteta, e absolut delicioasa ♥
Va place mancarea chinezeasca? Ce reteta ar trebui sa mai incerc? :D (vreau sa incerc si puiul in sos de stridie, preferatul meu ♥)


Va doresc o zi de miercuri minunata! V-am pupat :*:*