Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

BeautyBox Februarie

25.2.12



Hey!


   Desi imi place sa pun in titlul postarii o inimioara, consider ca inimioara n-are ce cauta in titlul de astazi. Am primit joi mult asteptatul BeautyBox si spun asta pentru ca il asteptam de pe 16-17. Am mai vorbit despre conceputul acesta in postarea cu Glam Pack. In fiecare luna primesti in jur de 4-5-6 produse in variante mini, travel si full size (platesti bineinteles o suma de bani) si te bucuri de ele, in mod normal in cutie ar trebui sa fie produse pe care nu ti le permiti in viata de zi cu zi (produse cosmetice).


Am primit:

  • Lip Lust Beauty Uk nr 11. Office Chic (desi am completat in formular ca imi definesc stilul de machiaj - retro):


    N-am vazut atat de mult sclipici de in viata mea. Foarte, foarte greu de purtat de unul singur, imposibil as putea spune. Nu-mi place de nicio culoare. Mama a reusit sa-l poarte peste un ruj, l-a folosit cu foarte multa atentie.

  • Fard de ochi Makeup Geek nuanta Moondust:


   Fardul imi place, desi am crezut ca se aseama cu cel de la no7, mi-am dat seama cand le-am comparat ca nu seamana intre ele.

  • Oja China Glaze Inner Beauty:

   Pare a avea potential in sticla, pe unghie in schimb nu. Am fost extrem de dezamagita. In trei straturi de-abia se vede, e buna pentru french si atat.

  • Mini size sampon Salerm - nu l-am mai pozat, l-am folosit ieri, nu mi s-a parut cine stie ce. Are un miros mult prea puternic pentru nasul meu sensibil;

  • Baton de cereale Fitness - cu toate ca alte fete au primit o punguta de cereale, la mine nu le-au mai ajuns banii. L-am mancat, a fost bun, ma bucur ca nu a fost cu fructe.

   Am platit pe cutie 50 de lei. Sunt sigura ca am platit mai mult decat faceau toate produsele din cutie si REGRET ca am facut asta din nou, la fel cum am regretat si cu Glam Pack-ul.

  • Mi-ar fi placut sa stiu de unde pot achizitiona fardurile Makeup Geek si samponul in varianta full size, nu sa fiu eu nevoita sa caut pe internet si de ce nu si o mica reducere in cazul in care imi doream sa le achizitionez (la fel cum se procedeaza si in afara);
  • Mi-ar fi placut sa nu trebuiasca sa ii contactez eu pe cei de la Beautybox ca sa aflu cand imi ajunge coletul sau sa fiu nevoita sa intru si sa citesc pe pagina lor de facebook tot felul de scuze, pentru ca tot ce am citit au fost doar scuze.
  • Mi-ar fi placut sa primesc orice altceva in locul acelui baton, serios vorbesc!
    Sunt FOARTE dezamagita si imi promit ca este ultima oara cand imi mai iau asa ceva, poate o sa mai incerc atunci cand o sa apara ceva serios.  Eram si mai nervoasa zilele trecute, dar acum m-am mai linistit :))

Va doresc o sambata minunata! V-am pupat :*:*