Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Bifazic pentru par vopsit Anian - Review

28.2.12




Hello :)


   Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs pe care am inceput sa-l indragesc de la primele utilizari, este vorba despre bifazicul pentru par vopsit Anian. Am inceput sa folosesc produsul cam la doua saptamani dupa ce m-am vopsit si l-am folosit de fiecare data cand mi-am spalat parul, o data la doua, maxim trei zile timp de o luna de zile.



Bifazic pentru par vopsit Anian - 400ml - pret: 29 lei.
Il gasiti aici: www.triodeluxe.ro (daca dati click va duce direct la produs).

Ce spun producatorii despre produs:

  Noua formulă ANIAN Balsam instant bifazic pentru păr vopsit este special creată pentru a proteja şi prelungi culoarea părului vopsit sau nuanţat. Conţine filtre UVA şi UVB. Macromoleculele sale conferă supleţe părului afectat de coloranţi, în timp ce complexul de vitamine B5 şi vitamina E hrăneşte, hidratează şi protejează părul de oxidanţii care îi afectează culoarea. Mătasea, keratină şi proteinele de grâu repară părul.  (sursa site)

Ingrediente:



Ce spun eu despre produs:

   Dupa mai bine de o luna de zile de la ultima vopsire parul arata extrem de bine, nu s-a pierdut foarte mult din culoare si este extrem de stralucitor. Nu pot spune ca am un par foarte deteriorat din cauza vopsirii, nu ma vopsesc foarte des.

A doua zi dupa vopsire:


(cine nu iubeste felul in care straluceste parul dupa vopsire si cat de moale este :D)

La 48 de zile dupa (dupa uscarea cu foehnul parul meu e foarte fluffy si neascultator):


(eu sunt destul de incantata, lumea inca ma intreaba daca m-am vopsit :D)

  Alt lucru pe care l-am observat cat timp l-am folosit (mi s-a spus si inainte): nu mi se se mai incurca parul atat de tare. De fiecare data cand spal parul,mi se incurca foarte tare parul in crestetul capului extrem si este extrem de greu de descurcat. N-am scapat in totalitate de el, dar se descurca mult mai usor si nici in zilele urmatoare nu mi se mai incurca parul atat de des. A doua zi dupa spalare parul arata cel mai bine, e extrem de moale, e ziua in care il iubesc cel mai mult :) Am observat de altfel pe tot parcusul folosirii ca pot sa il spal si o data la 4 zile, desi se ingrasa in a treia zi, parca nu se mai ingrasa la fel de repede (desi s-ar putea sa fie si de la sampon si sa nu aiba nicio legatura cu bifazicul, nu sunt sigura, dar am vrut sa mentionez, poate mai e cineva pe aici care a observat acelasi lucru si crede ca tot de la bifazic este).

   Imi place foarte mult recipientul si imi place cum miroase (dulce fructat), sunt sigura ca produsul imi ajunge cateva luni bune si nu sunt zgarcita cand il folosec :))  Desi sunt genul de persoana care isi doreste tot timpul sa incerce produse noi, sunt aproape sigura ca dupa ce o sa-l folosesc o sa-l achizitionez.

Produsul a fost primit spre testare, dar acest lucru nu a influentat in vreun fel parerea mea, tot ceea ce am scris in review este parerea mea sincera 100% ca de fiecare data.

   Ati incercat vreun produs Anian pana acum? Cum vi s-a parut? :D

Va doresc o zi buna! V-am pupat :*:*