Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Eotd - Sweet like candy

10.2.12



Hey :)


   Atat de tare imi doream sa pot sa fac un machiaj complet, nu doar un ochi, dar din pacate asa cum am anuntat si pe Facebook, tenul nu-mi permite sa pun mai nimic pe el, asa ca ma intorc pentru o vreme la Eotd-uri cu mare parere de rau. Nu ma stresez, desi problema in sine ma deranjeaza, sper ca in viitorul apropiat sa o rezolv :)
Mai intai am avut un nume pentru machiaj si dupa aceea m-am gandit la culori, bineinteles ca m-am gandit imediat la roz si mov :)) Recunosc nu prea folosessc nuante de roz in general, habar n-am de ce :D













   Cand mi-am dat jos genele false, am ramas uimita, arata total diferit machiajul :))

Ce-am folosit:


  •  am pregatit pleopa cu: corector, primer si Nx Jumbo Eye Pencil Milk;
  •  am aplio cat culoarea 1 in coltul intern al ochiului si pe pleopa superioara ca si pe cea inferioara;
  • am aplicat culoarea 2 pe toata pleopa superioara;
  • am aplicat culoarea 3 in crease (lapsus) si am urcat culoarea inspre spranceanu, nu am atins-o de culoarea 2;
  • am aplicat culoarea 4 in coltul extern al ochiului, am urcat foarte putin cu ea inspre spranceana si am dus-o putin inspre coltul intern;
  • am aplicat pe pleopa inferiora culoare 4+5 amestecate;
  • genele false sunt achizitionate de pe tmart.com pana in 2 $ - 10 bucati: H2058.

  Sunt super incantata de ce a iesit, mai ca imi venea sa nu ma mai demachiez, dar am reusit sa-mi bag o pensula in ochi si imi lacrima ochiul incredibil de tare, de asta in coltul extern nu mai aveam fard (nu stiu daca se observa :D) Nu stiu daca il includ in mini seria de machiaje pentru Valentine's Day/Dragobete, cert este ca mai urmeaza un machiaj in week-end-ul acesta :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :* :*