Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Gama de produse Himalaya Herbals

20.2.12




Hey!


   Pentru ca am in desafsurare un giveaway cu produse Himalaya Herbals, m-am gandit  sa va vorbesc putin despre gama de produse. Daca vreti sa va inscrieri la giveaway Click Aici!!! :)

   Compania a fost fondata in 1930, iar astazi produsele sunt folosite de milioane de oameni din peste 70 de tari. Plantele folosite ca ingrediente active sunt crescute organic, fara pesticide, in ferme speciale. Produsele inovative sunt rezultate ale cercetarilor stiintifice imbinate cu principiile de baza Ayurveda.

   Gamele de produse din potofoliu:
  • Himalaya Herbal Health Care -gama de medicamente;
  • Himalya Pure Herbs - gama de suplimente alimentare;
  • Himalaya Herbals - gama de produse pentru ingrijirea corporala

   Gama de produse Himalaya Herbals are la baza ingrediente 100% naturale cultivate organic, fara pesticide. Produsele din acesta gama sunt:

*Sapunuri solide, pasta de dinti 100g si crema hidratanta 150 ml;


 * Lotiuni tonice si masti;


* Gel de curatare cu extract de neem si masca cu extract de neem si sofran indian;

 *Sampoane si balsamuri nutritive;

 * Balsam de buze, crema antiseptica, crema pentru calcaie;

 * Balsam pentru raceala, balsam impotriva durerilor, crema pentru dureri reumatice si musculare;

 Produsele se pot achizitiona online sau din magazine si au preturi foarte bune. De saptamana viitoare voi testa si eu cateva produse Himalaya Herbals si pot sa spun ca sunt destul de incantata, de indata ce imi voi forma o parere despre ele cu siguranta am sa le fac un review. Sunt nerabdatoare sa incerc balsamul de buze, chiar astazi voi da o fuga sa mi-l cumpar :) Nu uitati sa va inscrieti la giveaway, aveti link-ul putin mai sus (click pe Click Aici!!!! sus).

O zi minunata sa aveti! V-am pupat :*:*