Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Castigatoare 200 pretty cool Giveaway!

11.2.12



Hey! :)


Gata, a venit momentul sa va spun cine este fericita castigatoare ♥
*drum roll*

   Felicitari draga mea Flavia Flv, sa te bucuri de premiu ♥ O sa iti trimit in cateva minute un e-mail :*    Am spus cu cateva minute in urma pe Facebook ca era sa fac o greseala foarte mare, este vorba despre faptul ca atunci cand am ales castigatoarea, nu am gasit-o in pagina de like-uri si am crezut ca nu mi-a dat like si am ales alta castigatore. Ceva mi-a spus ca  ceva nu e in regula, asa ca am intrebat alte colege bloggerite daca stiu cumva unde am gresit si m-au ajutat. Asa ca trecerea in filmulet brusca la alta imagine este din cauza faptului ca am filmat ultima parte separat ca sa pot demonstra ca mi-a dat like si ma urmareste prin gfc.   Am uitat sa spun ceva :)) Nu fiti dezamagiti daca nu ati castigat acum, nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul  THBoxes, avem deja 7 premii de dat:)), deci aveti mai multe sanse sa castigati :D Va promit si in viitor giveaway-uri la fel de frumoase :*


Va doresc o seara placuta! V-am pupat :*