Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

DressV Evening Dresses 2014

19.5.14

Hey! :D

There are not that many events throughout the year that require me to wear evening dresses, but that doesn't mean that I cannot sit for hours and admire them :) I can literally spend a whole day looking at wedding dresses and evening dresses without getting bored. So because the wedding and event season is already here today I am going to talk to you about evening dresses, about my preferences when it comes to them and why not show you tempt you with some pretty awesome dresses that I found on dressv.

Evenimente la care să particip şi să necesite purtarea unei rochii de seară sunt puţine, dar asta nu înseamnă că nu-mi place şi nu pot să stau ore întregi să le admir :) La rochii de mireasă şi rochii de seară aş putea să mă uit o zi întreagă fără să mă plictisesc. Pentru ca tot a inceput sezonul nuntilor si al evenimentelor speciale m-am gandit ca astazi sa va vorbesc despre rochii de seara, despre preferintele mele cand vine vorba despre ele si de ce nu, sa va tentez cu cateva rochite frumoase pe care le-am gasit pe dressv :D

Depending on how formal the event is the evening dress can be short, midi or long. Bold colors, simple, sparkly applications (a few here and there), with interesting cutouts, it all depends on you taste, it very important to feel and look amazing in the chosen dress ♥

În funcţie de cât de formal este evenimentul la care participam rochiile de seara pot fi scurte, medii sau lungi. Puternic colorate, simple, cu aplicaţii sclipitoare (în limita bunului simţ bineînteles) sau cu decupaje interesante, totul depinde numai de gusturile voastre, important este să vă simţiţi şi să arătaţi minunat în rochia aleasă ♥

I prefer the long evening dresses, the short and midi ones I get to wear more often, I don't get to enjoy the long dresses as much as I would like to. If before I would have gone straight to all the black dresses, now I'm really liking the pastel ones, I don't mind a little bit of sparkle and it definitely has to have an A line because this type of cut I thinks looks the best on me and I'm a big fan of this kind of cut :) I love one shoulder dresses so if has only one shoulder than that is the dress for me. It is nearly impossible to not find an evening dress in the the new collection of evening dresses 2014 from dressv, there are dresses for all tastes, it is almost impossible to browse the website and not find at least one that is breathtaking so I did a top 4 of my favourite evening dresses from the website:

În ceea ce priveşte rochiile de seară, eu le prefer pe cele lungi până în pământ, rochiile scurte sau rochiile midi le pot purta şi cu alte ocazii, dar de rochiile lungi si elegante nu mă pot bucura atât de des. Daca înainte mă îndreptam tot timpul înspre rochiile negre, acum sunt atrasă tot mai mult de rochii în culori pastelate, nu mă deranjează nici câteva aplicaţii sclipicioase şi neapărat să aibă o croială A-line pentru că mi se pare că mă avatajează tare mult şi pentru că îmi place tare mult acest tip de croială :) Şi dacă mai are şi un umăr gol atunci clar este rochia perfectă pentru mine. Colecţia de rochii de seară 2014 de pe dressv cuprinde rochii pentru absolut toate gusturile, e aproape imposibil să te uiţi la ele şi să nu găseşti cel puţin una care să îţi taie respiraţia, dintre toate cele pe care le-am văzut şi mi-au plăcut, am ales să vi le arăt pe acestea patru:





How does the perfect evening dress look for you? What do you think of the new collection of evening dresses 2014 from dressv?

Cum ar trebui să arate rochia voastră de seară perfectă? Ce parere aveţi despre coleţia de rochii 2014 de pe dressv?

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***