Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

THE ONE by Oriflame Series: Power Shine Lip Gloss Review + Swatches

5.5.14

the one power shine lip gloss

Hello! :)

I've started testing out the products from the new collection THE ONE by Oriflame as soon as I got them because I was super excited and couldn't wait to start talking about them here on my blog, of course as always I will as honest as I have ever been. I've decided to dedicate a whole series to these products because it is impossible for me to talk about them in one big post, you know I like to talk a lot :D So without boring to death anymore with my intro speech let's get started, today I'll tell you about my experience with the Power Shine Lip Glosses :)

De săptămâna trecută am început să testez intens, cu drag şi cu mult spor noua colecţie THE ONE de la Oriflame. De-abia aştept să vă împărtăşesc impresiile mele despre noile produse, impresii ce vor fi sincere aşa cum v-am obişnuit şi până acum. Am hotărât să dedic o serie de postari despre aceste produse pentru că îmi este imposibil să vă arăt şi să vă povestesc despre toate într-un singur articol, îmi e greu să mă exprim în puţine cuvinte :D Acest articol deshide oficial seria postarilor THE ONE by Oriflame şi astăzi vă voi povesti experienţa mea cu gloss-urile de buze Power Shine :)

the one power shine lip gloss
Name / Denumire: THE ONE Power Shine Lip Gloss / Luciu de buze THE ONE Power Shine;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: From the Oriflame catalogue / Din catalogul Oriflame;
How many shades are there? Cate nuante sunt disponibile?: Available in 8 shades / Disponibil in 8 nuante;
Price? / Ce preţ are?: 8.95 pounds / 14.00 euro / 15.99 lei
Amount Cantitate: 5ml.

If somebody would ask me what would I describe the packaging, I would say it is delicate and elegant. The plastic that they are made of seems to be very qualitative, you can feel the weight when you are holding them. I was really excited when I saw the doe foot applicator, I've tried glosses with some other types of doe foot applicators and with brushes and I like these ones the most. When you take it out of the tube you have the perfect amount of product on the doe foot and it distributes the product perfectly on the lips.

Dacă cineva m-ar întreba cum aş descrie ambalajul gloss-urilor Power Shine, le-aş răspunde că mi se par delicate şi elegante. Plasticul din care sunt realizate pare un plastic de calitate şi spun asta pentru că au anumită greutate când le ţi în mână. Am fost foarte încântată de forma aplicatorului, de-a lungul timpului am avut gloss-uri care au avut alte tipuri de aplicatoare, dar dintre toate testate până acum tipul acesta mi s-a părut cel mai grozav. Scoate suficent produs din tub şi distribuie frumos produsul pe buze.

swatches of the one power shine lip gloss

When it comes to lip glosses I have a big problem: I can't stand the sticky ones. If they are sticky I don't even care how beautiful they are or how resistant they are, all the positive things fade away. So obviously the first thing I wanted to see was if they were sticky (I kept repeating in my head: please don't be sticky, please don't be sticky) and lucky for me they weren't, they are creamy :) They smell delicious, a sweet fruity scent, the taste is a little bit scented, it doesn't really bother me.

Când vine vorba despre gloss-uri eu am o mare problemă: nu suport gloss-urile lipicioase. Dacă sunt lipicioase atunci pentru mine nu mai contează cât de frumoase sau de rezistente sunt, senzaţia anulează complet orice lucru pozitiv. Aşa că evident primul lucrul pe care l-am testat a fost să văd dacă sunt lipicioase (îmi repetam în gând: să nu fie lipicioase, să nu fie lipicioase), din fericire pentru mine nu sunt lipicioase, sunt cremoase :) Miros absolut senzaţional, au un miros dulceag-fructat, e o plăcere să le miroşi, gustul e si el destul de parfumat, dar nu extraordinar de deranjant. 

I've been testing out the Rose Glacier and the Trendy Berry shades, the first one is a very light pink and the other one is as the name says a berry shade. The lip glosses from the Power Shine range are all pretty sheer, which makes them perfect for daytime use and for nighttime use on top of your favourite lipstick, they all have glitter, but don't worry, the glitter looks nice on the lips. Regarding their resistance, I would say the last up to an hour maybe two so you do have to reapply them quite often. I don't find them to be very moisturizing, but I do have dry lips 90% of the time so maybe some of you won't agree with me on this one.

Am testat nuanţele Rose Glacier şi Trendy Berry, prima fiind o nuantă foarte deshisă de roz, iar cea de-a doua fiind o nuanţă mai închisă. Toate gloss-urile din gama Power Shine au la baza o culoare nu foarte pigmentată ceea ce le face ideale pentru a fi purtate ziua cât şi seara peste rujul preferat şi au sclipici, dar să nu vă fie teamă, e un sclipici foarte fin care arata foarte bine. În ceea ce priveşte rezistenţa lor pe buze, aş spune că rezistă undeva la o oră şi jumătate înspre două, deci va trebui să îl reaplicaţi destul de des. Nu mi s-au părut foarte hidratante, dar eu am buzele foarte uscate în 90% din timp aşa că s-ar putea ca multe dintre voi să nu-mi împărtăşiţi această opinie.

swatches of the one power shine lip gloss
(First photo: Rose Glacier; Second photo: Trendy Berry. / Prima poză: Rose Glacier; A doua poză: Trendy Berry.)

I have said many, many times that I love pigmented glosses, but since I started testing out these ones I think I kind of started to change my opinion, lately I've been wearing very natural makeup and the Power Shine lip glosses went great with the look I was trying to achieve ♥

Deşi întodeauna am afirmat că îmi plac doar gloss-urile foarte pigmentate, să ştiţi că de când le-am testat pe aceastea am cam început să-mi schimb părerea, în ultima vreme am purtat numai machiaje foarte naturale iar gloss-urile Power Shine s-au potrivit de minune cu look-ul pe care am vrut să-l obţin ♥

Have you tried the Power Shine Lip Glosses? What do you think about them?

Aţi încercat gloss-urile Power Shine? Ce părere aveţi despre ele?

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***