Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

e.l.f Studio HD Blush - Headliner

1.5.14

Hey! :D

Whether you choose to spend your 1st of May partying or just watching movies all day I wish you all a lovely, love day! I have no idea what we are going to do today (at the moment I am writing this blog post :D), I have a cold so to be honest I would like to just lie on the bed watching movies...we shall see :D Now back to today's blog post, I will talk to you about a product that I've been starting to like a lot lately, I've been wanting to write about it for a while now, but it seems every time I end up doing something else and it has to wait, the waiting is over haha, today's the end I will write about it :D

Fie că alegeţi să petreceţi de 1 Mai sau fie că preferaţi să leneviţi şi să vă uitaţi la filme toată ziua, eu vă doresc să aveţi parte de o zi superbă şi le urez celor care petrec: Distracţie plăcută! Eu nu ştiu încă ce planuri avem pentru ziua de astăzi (momentan scriu această postare :D), sunt răcită aşa că inclin mai mult spre lenevit...vom vedea :D Revenind la subiectul postării de astăzi, vreau să vă vorbesc despre un produsul de care încet-încet încep să mă atasez, bine, vreau să vă vorbesc despre el de "secole', dar se pare că de fiecare dată mă iau cu altceva şi trebuie să mai aştepte, astăzi însă a venit timpul lui :)

Name / Denumire: e.l.f. Studio HD Blush;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona? Online: iHerb.com, www.eyeslipsface.com.ro or in stores if you are from England for USA;
Price? / Ce preţ are?: 22 lei pe site-ul din Ro sau 10 lei pe Iherb.com / $3 / 4.5 pounds;
Amount Cantitate: 10 ml;
Ingredients / IngredienteIsododecane, Cyclomethicone, Dimethicone Crosspolymer, Cetearyl Methicone, Dimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Nylon-12, Barium Sulfate, Mica, Quaternium-18 Hectorite, Propylene Carbonate, Silica, Tocopheryl Acetate (Ve), Propylparaben. May Contain: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Red No.27 Lake (CI 45410), Red No.7 Lake (CI 15850), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Red No.40 Lake (CI 16035), Blue No.1 Lake (CI 42090), Ultramarine Violet (CI 77007), Manganese Violet (CI 77742)

I'm gonna start by talking a little bit about the packaging, it is made out of hard plastic, the cap is matte and we have a pump, I wouldn't say that this is the type of packaging that will blow you away, but it is ok. For example my pump has its own life haha, sometimes I push it and nothing comes out somtimes a lot of product comes out, we still have to get used to each other :))

O să încep prin a vă povesti puţin despre ambalaj :) Ambalajul este confecţionat din plastic lucios, capacul este mat şi ne bucurăm de o pompiţă, n-aş putea spune că e genul de amabalaj care o să dea pe cineva pe spate, dar nici nu pare incredibil de ieftin, e ok. Pompiţa mea de exemplu din când în când mai dă rateuri, ori nu-mi scoate produs ori îmi scoate prea mult, încă încerc să o stăpânesc :))


I am sure this product is going to last me for years, I think it is going to expire before I get to use it all up and I'm saying this because it is extremely pigmented you only need a tiny amount of products and have rosy cheeks :D The HD blushes from e.l.f. have been considered to be a dupe for the Make Up For Ever HD blushes, I haven't tried them so I have no idea if that is true, but I am very pleased with my $3 cream blush. Until I got it I thought it is matte blush, but I was surprised to see that is shimmery, don't worry you won't have glitter in your face, it looks very natural applied on the cheeks.

Produsul cred ca o să-mi ajungă ani întregi, probabil că o să şi expire până o să apuc eu să-l folosesc, asta pentru că este incredibil de pigmentat, aşa că aveţi nevoie de cea mai micăăăă bobiţă de produs din lume pentru a obţine obraji rozalii şi frumoşi :D Blush-urile HD de la e.l.f sunt considerate dupe-uri dupa blush-urile HD de la Make Up For Ever, eu nu le-am încercat pe cele din urmă aşa că nu mă pot pronunţa daca este aşa sau nu, dar pentru 3$ sunt extrem de multumită de blush-ul acesta. Până să-l văd cum arată în realitate am avut impresia că este un blush mat, însă am ramas total surprinsă când am vazut că este sidefat, nu vă faceţi griji nu o să aveţi sclipici pe faţă, arată foarte natural aplicat pe ten.

The blush spreads easily, you can apply it using your fingers (I prefer this option) or you can use a brush and I thinks you can also use a beauty blender, it looks beautiful either way, you won't look splotchy. Regarding its resistance, I always like to apply a powder after, If I use it without a powder I noticed that its intensity fades a little bit towards the end of the day, but it still looks nice.

Se întinde uşor, puteţi să-l aplicaţi cu degetele (eu prefer varianta aceasta) sau cu o pensulă, cred că merge aplicat şi cu beauty blender-ul, se aplică foarte frumos şi unform în ambele variante, nu o să rămâneţi cu locuri goale. În ceea ce priveşte rezistenţa sa, mie personal îmi place să aplic pudră peste, aşa îmi rezistă mult mai mult. În situaţia în care nu aplic o pudră peste, spre sfarşitul zilei observ că îi mai scade din intensitate, dar este încă vizibil şi arată bine.

So why was I saying at the beginning of the blog post that I am just starting to really like it? Because I am not used to cream blushes, I've always liked powder blushes and it took me a while to get used to it, but now if I am looking to achieve a natural glowy look I am always using it. I do think this is an amazing blush for its price so if you are looking for a cream blush you might want to consider the e.l.f. Studio HD Blushes.

De ce spuneam la începutul postării că încet-încet încep să-l îndrăgesc? Pentru că nu sunt obişnuită cu blush-urile cremă, întotdeauna mi-au plăcut blush-urile pudră şi mi-a fost greu la început să mă obişnuiesc cu el, dar de fiecare dată când vreau un machiaj foarte natural întind mâna către el. Consider că este un blush cremă foarte bun pentru preţul lui şi dacă sunteţi în căutarea unuia, merită să fie luat în considerarel.

Have you tried them? Do you prefer cream blushes or powder blushes? :D

Aţi încercat bluhsh-urile HD de la e.l.f? Ce preferaţi: blush-urile cremă sau blush-urile pudră? :D

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***