Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: A perfect day!

13.5.14

Heya!

Yep I am still in my boho-chic phase and as I have mentioned before I will probably drive you crazy with my boho-chic outfits haha :D You need an amazing spring day, sunny and warm, a lovely walk through the park, a comfy, colored and lacey outfit, you have a really fun photo shoot and you get a lovely day spend with your loved one and a beautiful post for your blog ♥

Nu, nu, încă n-am trecut de faza boho, tot acolo mă aflu, v-am spus că probabil am să vă zăpăcesc cu ținute de genul și mă țin de cuvânt :D Se ia o zi frumoasă de primavară, însorită și călduroasă, o plimbare frumoasă prin parc, o ținută lejeră, colorată și dantelată, se efectuează o sendință foto cu multe zâmbete și râsete și se obține pe lângă ziua minunată petrecută alături de persoana iubită, o frumoasă postare pe blog ♥




I have these lacey shorts for about a year now, I have no idea why I did not wear them as much as I should, probably at that time I didn't think they suited my style. I decided to pair them with this beautiful shirt with colorful flowers and of course with my beloved brown boots. To complete the outfit I wore a headband on my forehead because I thought that this was the missing element and because I like to wear them that way :D I felt wonderful in this springish comfy outfit!

Pantalonii scurți din dantelă îi am de mult timp, dar din nu știu ce motiv nu i-am purtat, probabil că la momentul respectiv nu consideram că se potrivesc stilului meu. Am hotărât să îi combin cu o frumoasă cămașă cu flori colorate și bineînțeles cu ciocatele mele maro care am considerat că se potrivesc perfect cu întreaga ținută. Pentru a completa ținuta am adaugat o bentiță impletită maro pe care am ales să o port pe frunte pentru că am simțit ca este exact elementul care lipsea și pentru că îmi place foarte mult să port bentițele în felul acesta :D Am obținut o ținută primăvăratică și confortabilă în care m-am simțit absolut minunat!



romwe lace shorts

Headband / Bentiță: Meli Melo;
Shirt / Camașă: Billabong;
Shorts / Pantaloni scurți: ROMWE;
Boots / Ciocate: Tally Weijl;


Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***