Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Summer Vibes!

6.5.14

Hey! :D

I miss summer, I miss the sea, I miss an awesome outdoor concert (I would never say no to good live music) ♥ Well, in today's post I can't show you the sea and I can't talk about the last concert I went too, the weather on Sunday was indeed lovely that was the only thing that reminded me of summer, but I'll show you an outfit I would it to an outdoor concert, even on the beach (depending on season maybe I would choose some other shoes for the beach). This is also the outfit I wanted to wear at the launching of the new C&A collection, but the weather sucked that day :/

Mi s-a făcut un dor nebun de vară, mare, de-un concert în aer liber (n-as refuza nicicând muzică live bună) ♥ Ei bine, în articolul de astazi nu vă pot arăta marea şi nici nu vă pot povesti despre vreun concert la care am fost de curând, noroc cu vremea foarte frumoasă de duminică, singura care-mi aducea aminte de vară, dar vă prezint o ţinută (o sa vă stresez cu ţinutele de genul :D) pe care aş purta-o cu mare, mare drag la un concert în aer liber, chiar şi pe plajă (în funcţie de anotimp aş alege alte încălţări poate). De altfel este şi ţinuta pe care voiam să o port la lansarea noii colecţii C&A (vă spuneam în articol despre ea), dar vremea n-a tinut cu mine :/





The boho-chic style has its roots in the hippie trend, it started trending in 2004 and it is still trending to this day. Ethnic prints, high waisted shorts, flared jeans, maxi skirts or dresses, hats, boots are elements that you will find in the boho-chic style. The Olsen twins, Nicole Richie and Kate Moss love this trend and I also have to add myself to the list because I am absolutely in love with boho-chic outfits. For today's outfit I am wearing a white dress with a cut out back, the material and the design makes it perfect for summer, I added my tribal print kimono, a pair of brown boots, a hat to protect me from the sun and my favourite bag at the moment, it's my favourite because I love the writing on it and it goes well with the whole outfit :) I think all of these elements make this outfit a boho-chic outfit, a comfortable outfit, an outfit that makes me of vacation, fun and awesome times :D

Stilul boho-chic işi trage ramura din cel hippie, a început să facă furori prin 2004 şi încă face :)  Print-uri etnice, pantaloni cu talie înaltă, pantaloni evazaţi, rochii şi fuste maxi, pălării, ciocatele sunt nelipsite din ţinutele boho-chic. Surorile Olsen, Nicole Richie cât şi Kate Moss îndrăgesc tare mult acest stil şi mă adaug şi eu pe listă pentru că sunt absolut îndrăgostită de ţinutele boho-chic ♥ Pentru ţinuta mea de astăzi am ales o rochie cu spatele decupat, materialul plăcut cât şi modelul sunt perfecte pentru o zi călduroasă de vară, am adăugat kimono-ul meu cu print tribal, ciocate, o pălărie care să mă protejeze de soare şi mi-am luat trăistută de care m-am ataşat tare mult, probabil pentru că-mi place tare mult mesajul de pe ea şi-am considerat că se potriveşte foarte bine cu ceea ce voiam să transmit :) Toate aceste elemente zic eu că alcătuiesc o ţinută boho-chic, o ţinută comodă, o ţinută care pe mine mă duce cu gândul la vacanţă, voie bună şi multă distracţie :D





Hat / Pălărie: No Name;
Dress / Rochie: Pull & Bear;
Kimono / Kimono: Stradivarius;
Boots / Ghete: Tally Weijl.


Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***