Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

O nouă provocare Activia: Tu cum dansezi când te simţi bine?

15.5.14


Hei! 

Burtica Shakirei este fericita, a voastra este? :D 

În nenumarate rânduri am declarat că sunt o mare fană a iaurturilor de la Danone, îmi plac atât cele simple cât şi tare mult (puţin cam prea mult haha) cele cu fructe. Spre exemplu chiar de curând am încercat două noi sortimente de care sunt absolut îndrăgostită: Activia cu pepene rosu (da, sunt în continuare obsedată de pepene, de-abia aştept să apară ai noştri) şi Activia Mic Dejun cu vişine ♥ Încerc însă să nu fac excese ci doar să mă răsfaţ din când în când cu unul :)

Activia are o noua campanie în desfaşurare împreuna cu Shakira, o campanie ce are ca slogan "Indrăzneşte să te simţi bine."


 În cadrul campaniei, “Indrăzneşte să te simţi bine”, Activia şi Shakira vor să te ajute să iţi descoperi personalitatea de dansatoare pentru a înţelege mai bine de ce te mişti într-un anume fel atunci când te simţi bine. De aceea, superstarul columbian şi Activia, te provoaca la un scurt quiz pe tema „Tu cum dansezi când te simţi bine?"- http://www.activia.ro/quiz.

Fie că îţi place să dansezi singură sau împreună cu alţii, în public sau acasă, nu poţi nega faptul că sănătatea ta digestivă joacă un rol important în abilitatea şi dorinţa ta de a te mişca în voie. Burticile sănătoase şi fericite sunt esenţiale pentru mişcări pline de energie. Este aşadar important să te simţi bine în interior pentru a te putea mişca în voie. Aceasta este şi misiunea Activia - ca toate femeile să se bucure la maximum de starea de bine, exprimată prin dans în stil propriu.

Completând acest quiz aveţi şansa să câstigaţi Activia pentru o lună de zile (10 câştigători), eu am completat deja quiz-ul şi a reieţit că sunt Romantică, voi ce rezultat aţi obţinut? ♥

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***