Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

May Favourites

31.5.14



Hello! :)

I admit I have totally neglected the favorites posts and it's because: the new products I have tested were not that awesome and I can't include them if they're not awesome and because I found some great products that I like and I keep repurchasing and there is no point in showing them to you every month. This month I have tried some new products and some of them ended up here because they are great and I need to tell you about them :)

Ei bine recunosc că am cam neglijat rubrica aceasta din două motive: ori produsele pe care le-am încercat nu m-au dat pe spate încât să câstige un loc în ea, ori deja am produse pe care le tot recumpar şi n-are rost să le tot vedeţi lună de lună. În ultima perioadă însă am apucat să încerc mai multe produse printre care mi-am găsit favorite şi despre care o să vă povestesc pe scurt astăzi :)

  • Oriflame THE ONE Volume Blast Mascara - I've already given a in-depth review about this product here: Volume Impact Mascara, it's the only mascara I have used this month and I do think I am going to purchase it after I use it up;
  • Byphasse Micelar Make-up Remover Solution -  I wanted to get the Garnier one again (review here: Garnier Micellar Cleansing Water), but this one had the same price and it contained more product than the Garnier one so I wanted to give it a try, I like it a lot and I will review it soon;
  • Oriflame THE ONE Colour Cream Impact Eye Shadow Beige Pearl (review here: Colour Impact Cream Eye Shadows) - yes, I can't even believe that I like this shade so much, I was in a rush one day, applied it quickly, loved the way it looked so I kept using every day since then (unfortunately it creases after a few hours). I like to apply it on my lid and in the inner corner of the eye and it looks so pretty :)

  • Oriflame THE ONE Volume Blast Mascara - V-am povestit deja despre el într-un review foarte detaliat (Volume Impact Mascara), a fost sigurul rimel pe care l-am folosit toată luna mai şi cel mai probabil îl voi reachiziţiona după ce-l termin;
  • Byphasse Micelar Make-up Remover Solution - Deşi voiam să merg tot pe cea de la Garnier despre care v-am vorbit aici: Garnier Micellar Cleansing Water, mi-a stârnit curiozitatea cea de la Byphasse, acelaşi pret, cantitate mai mare (+100ml), ne înţelegem taaaare bine, cât de curând am să vă povestesc despre ea pe blog;
  • Oriflame THE ONE Colour Cream Impact Eye Shadow Beige Pearl - Deşi culmea fardurile crema mi-au plăcut cel mai puţin (v-am povestit despre ele aici: Colour Impact Cream Eye Shadows), eram grabită într-o zi, l-am aplicat rapid, mi-a plăcut cum se vede şi am continuat să fac lucrul acesta în fiecare zi. Îmi place să-l aplic pe toată pleoapa superioară cât şi în colţul intern al ochiulu (din păcate se strânge după cateva ore).
  • I love...lemons & limes shimmer & shine lip gloss -  this is a product that I've recently started using, It was a gift from the lovely Ladybug (Ladybug dreams about everything), the news that I've won the prize for the most active reader on her blog came at a moment where I was pretty sad, but she surely made my day, I was so happy when she told me. This is most amazing smelling product ever, I want to eat it, it is pretty sticky, but it gives such a beautiful shine, I ♥ it;
  • I love blueberry & smoothie glossy lip balm - gifted also by the lovely Ladybug, I find it to be very similar to the Nivea Lip Butter, it smells super yummy and it gives a really subtle shine, I definitely have to try more I ♥...products;
  • Oriflame THE ONE Power Shine Lip Gloss Trendy Berry - (review here: Power Shine Lip Gloss Review + Swatches) Trendy Berry is the shade I used the most out of the two I have received, I have no idea why, but I do like it a lot;
  • Bubu Lipsticks 08, 09 - I've talked about the here - Bubu Lipsticks - I really, really like them, they're the only lipsticks I've used since I've got them, I want to purchase one or two other shades :D;

  • I love...lemons & limes shimmer & shine lip gloss - Acesta este un produs foarte nou intrat în colecţia mea de gloss-uri, mi l-a făcut cadou draga mea Buburuză (Ladybug dreams about everything ♥), vestea că am câstigat premiul pentru cel mai activ cititor de pe blogul ei m-a făcut extrem de fericită şi a venit într-un moment nu tocmai fericit. E clar cel mai frumos mirositor gloss, îmi vine efectiv să-l mănânc, e într-adevar lipicios, dar oferă un luciu absolut superb, I ♥ it;
  • I love blueberry & smoothie glossy lip balm - Primit tot de la Buburuză, mi se pare foarte asemănător cu lip butter-ul de la Nivea, bineînţeles că şi acesta miroase tare bine, ofera un luciu subtil şi-mi place tare mult ambalajul, trebuie neapărat să mai încerc produse de la I &hearts...;
  • Oriflame THE ONE Power Shine Lip Gloss Trendy Berry - Dintre cele două gloss-uri primite Trendy Berry a fost cel mai folosit (v-am povestit despre ele aici: Power Shine Lip Gloss Review + Swatches), nu ştiu de ce m-am îndreptat tot timpul către el, cert este că îmi place mult;
  • Bubu Lipsticks 08, 09 - v-am povestit despre ele de curând (Bubu Lipsticks), de când le-am primit nici că am mai folosit alte rujuri, îmi plac extrem de mult şi intenţionez sa-mi achiziţionez şi alte nuanţe :D.

  • Flormar Neon Colors N012 - you'll see it soon here / o sa o vedeţi în curând pe blog;
  • Oriflame THE ONE Ni. Orchid - review and swatch here / review şi swatch aici: Long Wear Nail Polish Review & Swatches;
  • Flormar Neon Colors N008 - you'll see it soon hereo să o vedeţi în cuând pe blog.

  • What awesome products have you discovered lately?

    Ce produse grozave aţi mai descoperit în ultima perioadă? :D

    Have a lovely day, many kisses! :***

    Vă doresc o zi minunată, v-am pupat! :***