Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (26.05 - 01. 06)

2.6.14

Hey!

If you are wondering where did the "Week In Photos" posts went, well...they took a small break until I managed to organize myself a little, I promise that from now on they'll be here every Monday :D In this small break good things and not so good things happened (nothing too serious), but that's how life is, it can't be always only milk and honey, but we move on, we work harder, fight even harder and in the end everything is going to be ok ♥

Dacă vă întrebaţi unde a dispărut "Săptămâna în imagini", ei bine, a luat o mică pauză până am reuşit eu să ă organizez, promit insă că de acum înainte o să fie în fiecare luni pe blog :D S-au întamplat destul de multe lucruri în viata mea în pauza aceasta, lucruri frumoase şi lucruri mai puţin frumoase (nimic grav), că deh...viaţa nu-i numai lapte şi miere, dar continuăm, muncim, luptăm şi la final totul o să fie bine ♥

Monday / Luni 


Early in the morning I started cooking a delicious moussaka, it was soooo good that I could have eaten it all haha :)) Did a quick mani, french nails with white tip, I really missed this kind of many  and after that, I went straight to my dentist appointment, it was super super hot outside I decided to wear a white dress and my animal print sneakers ♥ In the last picture there are some colorful gummy bears :D

Am pregătit de dimineaţă rapid o musaca, absolut delicioasă, eram în stare să o mănânc pe toată haha :)) Mi-am facut rapid un french cu alb pe unghii, nici nu-mi mai amintesc când ultima dată când mi-am făcut unghiile aşa, îmi era dor, apoi am fugit la programarea de la dentist, pentru că era mega super cald am purtat o rochiţă albă şi tenişii mei animal print ♥ În ultima poză sunt ursuleţi gumaţi frumos coloraţi :D

Tuesday / Marți


For Fashion 2sday I posted a new outfit: Boyfriend Jeans! . I started the day with something sweet and extremely delicious, glazed gingerbread :D I was craving so, but soooo bad watermelon so I went and got one, it wasn't that good, we ate what we could and we've thrown away the rest :/

Marţi aţi văzut pe blog o nouă ţinută: Boyfriend Jeans!Mi-am început ziua cu ceva dulce şi extrem de gustos, turtă dulce glazurată :D Pentru că îmi era foarte poftă de pepene şi pentru că efectiv nu mai am răbdare până apar cei de la noi, m-am riscat şi-am luat un pepene din Auchan, mi-am luat o mare ţeapă, am mâncat ce se putea mânca, restul a ajuns la gunoi :/
'
Wednesday / Miercuri


Since I found out that I can buy ice-cream cones from a local supermarket I ate ice cream almost every day at home haha :D In the evening I received the invitation to the Digital Divas event and a lovely lipstick in the shade Stiletto Red from Avon, the Luxe range.

De când mi-am luat cornete de îngheţată din Auchan aprope în fiecare zi mănânc câte o îngheţată, vă recomand îngheţata Corso Crazy cu aromă de frişcă şi sorbet de zmeură, uşor acrişoară, o nebunie! :D Spre seară am primit invitaţia la Digital Divas şi pe langa ea şi un ruj roşu din gama Luxe, Stiletto Red, absolut superbă culoarea.

Thursday / Joi 


This is my "you have three minutes to get ready, it's kind of chilly outside, no time to think" outfit haha :)) Of course I had to pick something with animal print :D I met a hedgehog, it scared me so bad (I get scared easily :D), it came really close to where I was standing and it was dark outside I had no idea what could it be, after I saw it was a hedgehog I got super excited and followed it, didn't get super close to it, I didn't want to stress him, I'm glad I managed to snap a photo, it was super cute :D For lunch I made my famous "pasta lasagna" :)

Ţinuta mea "ai 3 minute la dispoziţie, e cam răcoare afară, n-ai timp să stai pe gânduri" haha :)) Evident că tot înspre animal print am tras :)) M-am întâlnit şi c-un arici, m-am speriat incredbil de tare de el (sunt mega fricoasă :D), a venit foarte aproape de picioarele mele şi pentru că era noapte n-am văzut ce e, când mi-am dat seama că e un arici m-am entuziasmat şi l-am umărit de la distanţă că să nu-l stresez cumva şi ca să îi pot face o poză :D Pentru prânz am pregătit deja faimoasa reţetă "Un fel de lasagna cu paste" :)

Friday / Vineri


Last week I was looking like crazy for a white bag and now I wanted to buy a pair of white sneakers, guess what? I couldn't find any, I did manage to find a pair in Deichmann, but instead I decide to leave the store with two pair of shoes, both pairs were early gifts for my birthday, one from my parents and one from my boyfriend :D I can't wait to wear them ♥

După ce-am căutat săptămâna trecută o geantă albă de mi-a venit rău, m-am găsit acum să caut tenişi albi, ce să vezi? Ia teniţi se unde nu-s, într-un final i-am găsit la Deichmann, dar am decis că mai bine plec cu două perechi de pantofi, ambele cadou de ziua mea, o pereche de la parinţi şi o pereche de la prietenul meu :D De-abia aştept să îi port ♥ 

Saturday / Sâmbătă

For Saturday I have planned to clean the house so that's what I did for almost half a day, around 7 pm I got really, really sleepy, it was hard for me to even keep my eye open :)) We ended the day with our new favourite TV-show "Scandal" and strawberries :D (somehow I lost the photos fro Saturday :/)

  Sâmbătă mi-am propus să fac curăţenie generală şi asta am făcut cam jumătate de zi, undeva pe la ora 19 îmi era un somn de nu mai puteam să ţin ochii deschişi :)) Am incheiat ziua cu noul nostru serial preferat "Scandal" şi capşune :D (se pare că am pierdut pozele de sâmbătă :/)

Sunday / Duminică

We had no idea what to eat for lunch so we decide to go to McDonald, we totally forget it was Children's Day, omg it was crazy inside haha :D When we got home there was a surprise waiting for us, Turkish delight from Turkey, my favourite is the one with nuts, I could have ate the whole box :))

N-am mai mâncat de la Mc de o veşnicie şi cum nu ştiam ce să mâncăm la prânz am hotărât să ne rpsfăţăm cu câte-un meniu, am uitat complet că este Ziua Copilului şi era nebunie acolo haha :D Când am ajuns acasă, am avut o mare surpriză, am primit de la verişoara mea rahat din Turcia, cel cu nuci e preferatul meu, aş fi putut să mănânc toată cutia :)))

How was your week? :D

Cum a fost săptămâna voastră? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat?