Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

iHerb Haul

19.6.14

iherb haul
Hey! :D

The moment I type in iHerb's address I know I am going to have a tough time not wanting to buy everything I see :D Why you might ask? Because they have awesome prices, because most of things they sell I can't find them here and their shipping fee is very low (only $4). Luckily I am limited by my budget otherwise who knows how many things I would get. I mostly order cosmetics, but I'm really tempted of other things also, like: sweets, dried fruits, spices, etc. :D So let me show you what I got in my last order :)

În momentul în care intru pe iHerb ştiu ca imi va fi foarte greu să mă abţin să nu pun mai multe lucruri în coş decât plănuisem :D De ce? Pentru că preţurile sunt foarte bune, pentru că găsesc produse la care nu am acces şi pentru că taxa de transport e mică (doar 4$). Bine că mă limitează bugetul pentru că atfel cine ştie ce ravagii aş face pe site :)) În mare parte mă limitez în a-mi cumpăra doar produse cosmetice, dar mă tentează foarte mult şi alte bunătăţi de pe site: ciocolata, fructele ucate, mirodeniile, etc :D Bun, dar haideţi să nu ne îndepărtăm de la subiect şi să vă arat ce produse am avut în ultima comandă :)

elf goodies

  • e.l.f. Studio Makeup Mist & Set - I wanted a makeup fixing spray for a while now, I knew about the one from e.l.f., but I didn't have the courage to try it that until I've read Erica's (Diary of a Trendaholic) article about makeup fixing sprays, she was saying that the one from e.l.f. was one of her favourites so I had to get it and try it :) They say it's a dupe for MAC Fix +. A review is coming up soon.
  • e.l.f. Eyelid Primer (Sheer) - I think is the third one I am getting, I really like it for its price, I know I own you a comparison between this one and two other from Too faced, I'll do my best to write it soon :D;
  • e.l.f. Mineral Infused Face Primer (Clear) - it was so praised by the lovely Ladybug, that I just had to get it, actually it was the first product that went straight to my basket haha :)) I've only tried it once and I really like, I'll have to use it a few more times before reviewing;
  • e.l.f. HD Mattifying Cream Foundation (Oil-Free) - I really wanted to try a new foundation and it had pretty good reviews so I said to myself: why not? :D I've started testing it out so I'll tell you pretty soon how I fell about it.
  • e.l.f. Studio Makeup Mist & Set - îmi doream de ceva vreme un spray pentru fixarea machiajului, ştiam de cel de la e.l.f., dar n-am avut curajul să îl încerc, asta până când am citit articolul Ericai (Diary of a Trendaholic) despre o gramadă de spray-uri pe care le-a incercat, cel de la e.l.f. fiind unul dintre favoritele ei, atunci mi-am zis că trebuie neapărat să văd despre ce este vorba :) Cică este considerat un dupe după cel de la Mac. Promit un review cât de curând;
  • e.l.f. Eyelid Primer (Sheer) - cred că sunt la al treilea tubuleţ de primer, mi se pare foarte bun prentru preţul lui şi voi contiua să-l recumpăr. Ştiu că vă sunt datoare cu o comparaţie între acesta şi alte doua primere de la Too Faced, o să fac tot posibilul să mă apuc cât mai curând de articol :D;
  • e.l.f. Mineral Infused Face Primer (Clear) - atât a laudat Buburuza primer-ul acesta de fiecare dată când ne-am întâlnit aşa că a fost primul produs pe care l-am pus în coş haha :)) L-am încercat o singură dată până acum şi-mi plac rezultate obţinute, bineînţeles că va urma şi-un review după ce-l folosesc de mai multe ori :);
  • e.l.f. HD Mattifying Cream Foundation (Oil-Free) - produsul acesta nu se gaseşte la noi, l-am comandat pentru că aveam chef să încerc un nou fon de ten şi pentru ca lumea era destul de mulţumită de el din ce-am citit în unele review-uri, a intrat deja în teste aşa ca în curand veţi afla ce părere am despe el.

aubrey balancing protein shampoo and conditioner

  • Aubrey Balancing Protein Shampoo & Conditioner - I took advantage of the offer they were having, the shampoo and conditioner for only $2, travel sizeversion I plan on taking them when we're going on vacation. I'll let you know if I like them or not;
  • I also received a gift from iHerb it looks like a clothespin, but I think you use it for open food packages so that air doesn't get in (I don't know for sure :D) :).
  • Aubrey Balancing Protein Shampoo & Conditioner - am profitat de oferta care era valabilă în momentul în care am plasat comanda, şamponul şi balsamul la preţul de 2$, sunt varianta travel size (118ml) ceea ce le face perfecte pentru călătorii. Vom vedea dacă-mi plac, promit să vă povestesc despre ele după ce o să le folosesc;
  • Am primit din partea celor de la iherb ceva care seamănă cu un cârlig de rufe, dar cred se foloseşte pentru a prinde pungile poduselor desfăcute (nu-s sigură haha :D) :).

nu-pore masks

  • nu-pore Natural Herb & Pomegranate Mask (Collagen Essence Mask) - m-am îndrăgostit de primele maşti de faţă cumpărate de la firma aceasta aşa că n-am putut rata ocazia de a le lua pe acestea la 0.50$, sunt răcoritoare, sunt hidratante şi sunt foarte bine îmbibate cu produs, voi continua cu siguranţă să le reachiziţionez :D.
You can still get the shampoo and conditioner for the same price and you can find the masks in Trials category..........

Şamponul şi balsamul se află în continuare la ofertă dacă sunteţi interesaţi să le achiziţionaţi, maştile sunt şi ele prezente la categoria Trials si au o oferta noua la crema de galbenele cu miere de Manuka de la Sierra Bees, 1.95$ (60gr).

You can still find the shampoo & conditioner at the same price, the masks are still available in the Trials category and now they have a new offer on the Sierra Bee Calendula Soothing Skin Cream with Manuka Honey, $1.95 (2oz).

Using the code RUX029 on your order on iHerb you'll get $10 off your first order of $40 or more OR $5 off your first order less than $40. Of course you can use any affiliate code you want to get the discount. this post contains affiliate links. /  Folosind codul RUX029 beneficiaţi la prima voastră comandă pe iHerb de o reducere de 10$ dacă comanda este mai mare de 40$ sau de 5$ dacă comanda este mai mică de 40$. Bineînţeles că puteţi să folosiţi orice alt cod de afiliat pentru a obţine reducerea. Această postare conţine link-uri de afiliat.

Have you tried any of the products I have mentioned? :D

Aţi încercat vreunul dintre produsele de mai sus? :D

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***