Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (09.06 - 15.06)

16.6.14


They say that time flies fast when you are having fun, well...time flies fast no matter what you do, maybe not that fast when you are at work and you are waiting for the moment to leave and go home (some of you might know what I am talking about) :)) here we are in the middle of June, summer a season that had a really weird start this year, it was super hot, then we had storms and rain and after hot again, we shall see what is up next. I had a pretty great week, some day were full, some days were not, but it was filled with dreams, plans and ideas, that's how all my weeks are from as long as I remember.

Se spune că timpul trece repede când te distrezi, ei bine...timpul trece repede orice ai face, poate mai puţin atunci când eşti la muncă şi nu se mai face odată ora aia de plecare (sunt sigură că marea majoritate dintre voi stiu despre ce vorbesc) :)) Iată-ne aflaţi la jumatatea lunii iunie, vara a avut un start ciudat anul acesta, căldură, vijelii, ploaie apoi iar caldură, v-om vedea ce-o urma. Am avut o saptămână destul de frumoasă, cu zile pline, zile mai puţin pline, dar umplută de vise, planuri şi idei, asa cum îmi sunt toate zilele de când mă ştiu.

Monday / Luni 
Monday was a day dedicated to fashion photo shoots, my boyfriend has has almost no free time so when we ago to take photos we have to be very organized and move fast :D After that, we went to Lidl where there was Asian Week, I finally have chopsticks now so I can eat all the rice in the world haha :))

Luni a fost o zi dedicată sedinţelor foto, cum prietenul meu are foarte puţin timp liber la dispoziţie, trebuie să fim super organizaţi şi să ne miscăm rapid :D După sedinţele foto am ajuns în Lidl să văd ce bunatăţi găsesc la Săptămâna Asiatica, în sfârsit am beţisoarele mele cu care pot mânca tot orezul din lume haha :))

Tuesday / Marți
You've seen a new outfit for Fashion 2sday: Birds, Flowers & Lace ♥ For lunch I made stuffed cabbage, I now this recipe is not that healthy, but I just love it so much, I make this pretty often :D After that I went to the Postal Office to get my iHerb package, I can't wait to show you what I got, try them and review them :D

Marţi a apărut o nouă ţinută pe blog: Birds, Flowers & Lace ♥ Am pregătit de dimineaţa sarmăluţe, pentru că-mi plac atât de mult (ştiu că nu sunt cele mai sănătoase) le pregătesc destul de des, pur şi simplu nu mă pot sătura de ele :D Apoi am plecat la Poştă să-mi ridic coletul de la iHerb, de-abia aştept să vă arăt ce mi-am luat şi să vorbesc despre fiecare produs în parte după ce le testez :D

Wednesday / Miercuri
I can't really remember what I did that day, I've once again tried to eat super healthy for dinner, but I couldn't do it, I had to eat a bag of corn puffs because I was getting really hungry and I can't sleep on an empty stomach (I'm always hungry haha :D)

Miercuri nu-mi mai amintesc exact cu ce mi-am ocupat timpul, am încercat din nou să mănânc cât se poate de sănătos la cină şi cât mai pţtin, dar n-am reusit, a trebuit să mănânc şi o pungă de pufuleţi mai târziu pentru că mi s-a făcut foame şi nu pot să adorm dacă îmi e foame (mie îmi e foame tot timpul haha :D)

Thursday / Joi 
 Thursday was a busy, busy day, for lunch I made pasta (the same recipe as I always make: a kind of lasagna with pasta) and after that my Kurtmann order has arrived, I can't wait to show you what I got ♥ I've also done a new makeup tutorial (omg the makeup tutorials take the longest to do, like half a day), I think you are going to see it this week and I ended the day with a nice hot bath and a tissue mask which my face really needed one, have I scared you with my last photo? No, I am not recovering after a plastic surgery, it's just the mask :))

Joi a fost o zi plinăăăă, n-am stat absolut nicio secundă, de dimineaţă am pregătit "un fel de lasagna cu paste", apoi mi-a ajuns comanda de pe Kurtmann, de-abia aştept să vă arăt ce mi-am ales ♥ Am realizat un machiaj pentru blog (machiajele îmi ocupă cam jumătate de zi) pe care cred că o să-l vedeţi săptămâna această şi mi-am încheiat ziua cu o baie fierbinte şi o mască de care tenul meu avea foarte mare nevoie, v-a speriat ultima poză? Nu mi-am făcut nicio operaţie estetică, e doar masca :)))

Friday / Vineri

Friday my day kind of sucked  so I decided to eat almost a full nag of caramel popcorn, it didn't make me feel any better, but I was really craving it, the ones from Chio are sooo good, you must try them if you can find them :D

Vineri n-am avut o zi atât de bună, aşa că am decis să mănânc aproape o întreagă pungă de floricele cu caramel de la Chio, nu m-am simţit cu mult mai bine după, dar mi-am potolit pofta, nu stiu dacă le-aţi încercat, dar sunt atât de bune :D


I've started my day with a delicious bacon and cheese croissant, divine! I've dedicated almost my entire day to blogging, I wrote, I edited and after I just laid in bad and did nothing. I've ate all the rice in the world for dinner, played my favourite game on Facebook and watched some Tv-shows :D

Mi-am început ziua cu un corn cu cascaval şi bacon, divin! Ziua de sămbătă mi-am dedicat-o în proporţie de 70% blogului, am editat, am scris, apoi relaxare totală, tot orezul din lume la cină (:D), jocuri pe calculator (sunt obsedată de jocul ăsta de pe Facebook) şi am aruncat un ochi şi pe la televizor :D


I outfit I wore on Sunday when I went to meet-up with Alina (great gal, loved talking to her) from Lookool she handed me the prize I have won on their May competition, I found I won a day after my birthday ♥ After that I went straight home, I wanted to eat something at MC cause I was really hungry, but decided to wait till I got home and eat something a little bit healthier :)

Ţinuta pe care am purtat-o la intalnirea cu Alina (o tipă tare draguţă cu care m-am inţeles minunat) de la Lookool care mi-a înmanat premiul pe care l-am castigat, am aflat că am câstigat concursul de poveste chiar cu o zi după ziua mea de naştere ♥ Apoi am ajuns acasa şi mi-am pregătit ceva de mâncare pentru că eram lihnita, am vrut să mănânc la Mc, dar am preferat varianta mult mai sănătoasă :) 

You can also follow me on Instagram: missrux (I try to be active as much as I can :D)Vă invit să mă urmăriţi şi pe Instagram: missrux (încerc să postez cât de des pot :D)

Now it's your turn to tell me how was your week :)

Acum e rândul vostru să-mi povestiţi cum a fost săptămâna voastră :)

Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***