Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week in Photos (16.06 - 22.06)

23.6.14


Hello! :)

Welcome autumn in the middle of June! :D I know there is nothing to laugh about, on Thursday I had to wear my autumn clothes cause the wind was crazy and cold, I remember we had a rainy June a few years ago, but I don'y remember having such a cold June :/ Luckily the weed-end came with somewhat beautiful weather, on Sunday I felt like summer is almost back :)

Bine ai venit toamnă în mijlocul lui iunie! :D Râd eu râd, dar joi a trebuit să umblu la hainele groase pentru că batea un vânt foarte rece afară, nici nu-mi vine să cred, îmi aduc aminte eu de un iunie ploios, dar de unul în care să fie atât de frig zău că nu-mi amintesc :/ Noroc cu week-end-ul care a venit cu vreme cât de cât frumoasă şi temperaturi mai ridicate, duminică cel putin am simţit că este din nou vară :)

Monday / Luni 
It seems from the photos that all I did on Monday was to eat, eat and eat :)) The truth is I really enjoy food so maybe that's you see it so often in photos. Once or twice a week I eat a fried egg (in butter) and I have to have it with that sauce you see in the picture, it is called Cocktail Sauce, it is sooo gooood :D For lunch I had pretty much the usual, all the rice in the world with soy sauce and a lot of mushrooms and for dessert a delicious milk biscuit flavored ice cream ♥

Luni din poze se pare că n-am făcut altceva decât să mănânc :)) Adevarul e că-mi place mâncarea şi probabil şi de aceea o vedeţi atât de des prin poze. O dată sau de două ori pe săptămână mănânc la micul dejun câte-un ou prăjit în puţin unt şi neapprat servit cu sosul acela, Cocktail Sauce, e tare buuuun :D La prâz am servit tot orezul din lume cu sos de soia şi o porţie generoasă de ciuperci, iar la desert o delicioasă îngheţată cu aromă de biscuiţi cu lapte (Mega Image) ♥

Tuesday / Marți
A new outfit made an appearance on the blog: Tropical!. I've started playing Sims again, at the phase of not wanting to do anything else but play haha :D Watermelon is back in my diet, I'll probably bore you to death soon talking about how much I like it and showing it in almost every picture :)) For lunch I had whole wheat pasta with tomato sauce and chicken breast.

O nouă ţinută şi-a făcut apariţia pe blog: Tropical!Am început să mă joc din nou Sims, sunt la faza în care nu aş face aproape nimic altceva, m-aş juca non-stop haha :D Pepenele şi-a făcut din nou apariţia în dieta mea, probabil că o să vă disper cu el la fel ca şi anul trecut :)) La prânz am servit paste din faină intregrală cu sos de roşii şi piept de pui.

Wednesday / Miercuri'
It was about time I should try a new hair conditioner, I really like the ones from Garnier so I got the new one, I really like, I leaves my hair very soft and it smells really good, the scent is a little bit strong for my sensitive nose, but I love nice smelling hair so I deal with it haha :D These garlic crackers (I don't know how to call them) are so good, I love to eat them with pate, I pretty much an obsession going on with this combination :))

Era timpul să-mi schimb balsamul de par şi cum îmi plac cele de la Garnier, am zis să îi acord o şansa acestui balsam nou apărut, îmi place, îmi lasă părul moale şi miroase tare, tare bine, puţin cam puternic pentru nasul meu sensibil, dar îmi place să-mi miroasă părul frumos aşa că-l suport haha :D Pasca asta cu usturoi (n-are gust puternic) e genială, de când am descoperit-o mănânc aproape în fiecare zi, problema e că am dezvoltat o adevarată obsesie pentru combinaţia pască + pate şi acum nu mai pot să mă opresc :))

Thursday / Joi 
On Thursday I went with Adina at the Fashion Matters event organized by Cristina in collaboration with Il Passo, we've talked about the problems we encounter when we buy shoes and about trends. Thank you Cristina for the invitations :) (the shoes from the photo were covered in colorful sparkly stones, of course I liked them, I just had to take a picture of them :D)

Joi am particpat împreună cu Adina la evenimentul organizat de Cristina în colaborare cu Il Passo, am vorbit despre diverse probleme pe care le avem atunci când mergem la shopping de pantofi şi despre trenduri, m-am simţit foarte bine la eveniment, a fost o atmosfera tare relaxantă. Mulţumesc Cristina pentru invitaţie :) (pantofii din imagine erau acoperiţi cu zeci de pietre colorate şi strălucitoare, bineînţeles că m-au cucerit aşa ca a trebuit să îi pozez :D)

Friday / Vineri


My super casual day for grocery shopping, watermelon was first on the list (that's how I cut it and store it :D) and I came across some interesting chips :)

Ţinuta mea super casual pentru cumparaturi, pepenele a fost primul pe lista (aşa îl curăţ şi depozitez :D) şi-am dat peste niste chips-uri interesante în Cora, Cita :)

Saturday / Sâmbătă
Have you tried the new Cappy with small fruit pieces? it is soooo gooood ♥

Aţi băut noul suc de la Cappy cu bucaţi de fruct? Cel de piersică e super buuuuuuuun ♥

Sunday / Duminică
Sunday was a relaxing and fun day, we did a little photo shoot for an outfit you are going to see on Tuesday and after that a long selfie shoot with this sweet young lady (my niece) haha :))

Duminică a fost o zi super lejeră, relaxantă şi distractivă, o mică sedinţă foto a unei ţinute pe care o să o vedeţi marţi pe blog şi apoi o lungă sedinţă de selfiuri cu această domnisoară scumpă (nepoţica mea) haha :)) 

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat! :***