Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Empties: May & June

27.6.14

Hey! :)

I always have the impression that I gathered a lot more product that I actually have, when I start taking photos I see that I don't have that many haha :)) I really have to do better than this, right now I am stuck again in that period where I have multiple products opened at the same time, like for example I have three face creams that I used almost half of each :)) That's not good, that's not good at all :/  I know I'll find a way to be organised again, but for now let me show what products I have used up lately and what I think about them.

Tot timpul am impresia că strâng o gramadă de produse folosite, dar de fiecare dată când mă apuc să le pozez observ că nu-i aşa haha :)) Cred că trebuie să fiu şi mai harnică, momentan sunt blocată iar în perioada în care am mai multe produse desfăcute în acelaşi timp şi nu ma pot organiza să le folosesc, azi folosesc unul, mâine altul, spre exemplu acum am trei creme de faţă deschise şi toate trei sunt la jumătate :)) Nu-i bine, nu-i bine deloc :/ Las' că o rezolv eu şi pe asta, acum haideţi să vă arat ce produse am mai consumat şi ce părere mi-am făcut despre ele.

  • Garnier Micellar Cleansing Water - I really liked it, I reviewed it here - Review -, I do think it is a really good product and I would certainly repurchase it i the future;
  • Gerovital Plant Gel Spumant Purifiant - I know you are getting bored of seeing this product, to be honest I feel like trying something now, not because I don't like it anymore, I just feel the need to try something else'
  • e.l.f. Eyelid Primer - it is one of my favourite eye primers, it is cheap and for me it works just wonderful.

  • Garnier Micellar Cleansing Water - Mi-a placut tare mult, am vorbit despre ea aici - Review -, mi se pare un produs bun, cu siguranţa aş reachiziţion-o :);
  • Gerovital Plant Gel Spumant Purifiant - Cred că deja v-am plictisit cu produsul acesta (puteţi să citiţi părera mea despre el aici - Review -) sinceră să fiu şi mie îmi cam vine să mai încerc şi altceva, nu pentru că nu-mi mai place ci pentru că simt nevoia să încerc un produs nou;
  • e.l.f. Eyelid Primer - este unul dintre primerele mele preferate, este ieftin, iar pentru mine face tot ceea ce promite.

  • Mennen Speed Stick - my favourite deodorant ♥ There is no other deodorant I like more than this one, I love its smell and the fact that it keeps me smelling fresh all day long :D;
  • Nivea Hydro Care Caring Moisturizing Conditioner - I really, really liked this conditioner, the is the second I've used up, I would repurchase it any time, for the moment I am testing out a new conditioner :) It made my hair soft and it was so much easier to comb it;
  • Yves Rocher Serenity All-Over Foaming Gel - it wasn't very hydrating (it didn't dry my skin out either), but I smelled amazing, so fresh, perfect for a morning shower when you need something to wake you up;
  • Yves Rocher Jardins du Monde Energizing Shower Gel - this is the first time I am trying out this shower gel from the Jardin du Monde range (the one with coffee smells amazing), the smell was lovely, not too hydrating, but I do find it to be a good shower gel, I am glad I got to try it (thank you lovely Ladybug :*)

  • Mennen Speed Stick - deodorantul meu preferat ♥ Nu există deodorant care să-mi placă mai mult decât acesta, îmi place atât mirosul cât şi faptul că miros fresh toată ziua :D;
  • Nivea Hydro Care Caring Moisturizing Conditioner - mi-a placut tare mult balsamul acesta, este al doilea pe care îl consum, l-aş reachiziţiona cu plăcere oricând, momentan însă testez alt produs :) Mi-a făcut parul de fiecare data moale şi era cu siguranţă mult mai uşor de pieptanat;
  • Yves Rocher Serenity All-Over Foaming Gel - La capitolul hidratare nu a excelat, dar mi-a plăcut foarte mult mirosul, foarte fresh, perfect mai ales pentru duşurile de dimineaţa când ai nevoie de ceva care să te trezească;
  • Yves Rocher Jardins du Monde Energizing Shower Gel - este prentru prima dată când încerc acest gel de duş din gama Jardin du Monde (cel cu cafea miroase genial), mirosul a fost tare, tare placut, dar nici acesta nu m-a dat pe spate la capitolul hidratare, însă mi se un gel de duş bun, mă bucur că am apucat să-l încerc (multumesc Buburuzei pentru el :*)
So tell me, what products have you used up lately?

Ia spuneţi-mi, voi aţi fost hărnicuţe? Ce produse aţi mai consumat? :)

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***