Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Ai parul degradat? Dove propune o solutie!

28.6.14


Hei! :)

Îngrijirea părului este foarte, foarte importantă pentru mine, de-a lungul timpului părul meu a suferit foarte multe modificari, mai ales în ceea ce priveşte culoarea lui. Am început să mă vopsesc destul de devreme pentru că nu-mi plăcea foarte mult culoarea părului meu şi tot procedeul de a-ţi schimba culoarea părului mi se pare foarte interesant pe atunci haha :)) Am fost brunetă, blondă, roscată, mi-am decolorat părul şi-am făcut asta mulţi ani la rând, asta până de curând când am decis că nu vreau să mă mai vopsesc (nu exclud asta în viitor când o sa am fire albe de păr) ci să mă bucur de culoarea mea de păr pe care acum o îndrăgesc enorm ♥

Nu-mi vine să cred că am început să-mi tund chiar şi vârfurile la câteva luni, înainte zici că îmi era frica de coafor :)) Când vine vorba despre produsele de îngrijire a părului întodeauna caut produse hidratante, rădăcina părului mi se îngrasă destul de repede (trebuie să imi spăl părul o dată la două zile), dar restul părului este uscat (ten mixt, păr mixt haha :D) şi are nevoie de cât mai multă hidratare. Folosesc la fiecare spălare şampon şi balsam (balsamul îl aplic de la jumătatea părului în jos), o mască o dată pe săptămână şi atunci când folosesc placa sau ondulatorul folosesc un ulei pentru vârfuri.

Dove a realizat un studiu foarte interesant [studiu Dove realizat în ianuarie 2014 pe un eșantion de 7,044 femei cu vârsta cuprinsă între 18-54 ani în 9 țări (Brazilia, Statele Unite, Marea Britanie, Germania, Turcia, Rusia, India, Indonezia, China) din care a reieşit ca 8 din 10 femei susţin că au părul degradat. Studiul surprinde și aspecte cheie despre degradare și urmărește factorii care contribuie la deteriorarea părului de-a lungul unei zile. Factorii sunt de natură mecanică (precum spălatul părului şi perierea), termică (precum căldura foehnului sau a plăcii de întins părul), factori chimici (vopsirea părului) și cei ce ţin de mediu (razele UV, poluarea), dar chiar și stilul de viață. Am putea spune ca dorința noastră de a avea un păr frumos și coafat este cauza principală a degradării părului.
Alte câteva date din sondaj:
  • 84% dintre femei descriindu-și părul ca fiind degradat;
  • 77% dintre femei, la nivel global, sunt îngrijorate de starea de degradare a părului lor;
  • 62% dintre femei, la nivel global, susțin că degradarea părului are un impact asupra încrederii în sine și le face să se simtă mai puțin frumoase.
Deşi majoritatea femeilor au părul degradat, există însă o soluţie la această problema: adoptarea unei atitudini mai puțin critice față de propria persoană și continuarea ritualului preferat de coafare alături de folosirea unor game speciale pentru îngrijirea părului deteriorat. Gama Intense Repair, dedicată părului deteriorat, are la bază tehnologia KERATIN REPAIR ACTIVES, care ajută la refacerea keratinei, proteină vitală a firului de păr. 
 

Voi acordaţi importanţă ingrijirii părului vostru?

Vă doresc un week-end minunat, v-am pupat :***