Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: White for summer!

3.6.14

Hello :D

I love white, I love white as much as I love black, but I'm afraid to wear it :)) When your as clumsy as I am it is almost impossible to wear white and keep it white, if I'm not spilling something or if I'm not sitting or leaning on something that is dirty, then I'm definitely not myself, I am sure many of you know what I am talking about :) In today's outfit I took a risk and this time I didn't "lose", the way I left is the way I came back, with clean clothes :D

Îmi place albul, îmi place la fel de mult pe cât îmi place şi negrul, dar mă feresc să-l port :)) Când eşti neîndemânatică aşa ca mine este absolut imposibil ca ceea ce e alb să rămână alb, dacă nu vărs ceva pe mine sau dacă nu mă aşez sau rezem pe ceva ce e murdar nu mă simt eu bine, sunt sigură ca multe dintre voi vă regăsiţi în ceea ce am scris :) În ţinuta de astăzi am hotărât să mă risc şi de data aceasta n-am "pierdut", aşa cum am venit am si plecat, cu hainele curate :D



About today's outfit I can tell you that I'm absolutely in love with it, it's lightweight, super comfortable, perfect for a hot summer day because of the thin materials. I always liked tight skirts, the ones that beautifully embrace your forms, but I never felt comfortable in them so I never owned one. I don't know why when I saw this white dress with a zipper on the back I felt like it had to be mine, I knew it was tight, but I just couldn't help myself, I had to get it, I'm glad I did, I feel wonderful in it, I love the zipper on the back (functional, not just to look pretty).

Despre ţinuta de astăzi pot să vă spun ca sunt absolut îndragostită de ea, e usoară, comodă, perfectă pentru o zi călduroasă de vară datorită pieselor vestimentare din materiale subţiri. Întotdeauna mi-au plăcut fustele strâmte, acelea care să îţi îmbrace frumos formele, dar nu m-am simţit niciodată confortabil în ele, probabil că de aceea până în momentul acesta n-am deţinut niciuna. Nu ştiu de ce când am văzut această fustă albă cu fermoar la spate am simţit că trebuie să fie a mea, deşi scria pe site că are croi strâmt (dacă aveţi şoldurile late aveţi grijă să vă comandaţi o masură mai mare, eu port 36 la fuste şi această este 40, am 95 de cm în şolduri) şi ştiam ce înseamnă asta, pur şi simplu n-am putut să mă abţin şi am luat-o, bine am facut, mă simt extraordinar de bine în ea şi e foarte frumoasă, mi se pare extrem de intersant fermoarul de sus până jos (funcţional, nu doar de design).

I decided cu pair it with an oversized flowy top with blue details (one of my favourite tops :D), a white clutch, one of the most comfortable pair of sandals I own in a peach color and a pair of earrings with blues stones so that the blue details on the top don't get lonely haha :D You don't like flat shoes? No problem, you can wear it with a pair of heels and it would look amazing :)

Am ales să o combin cu o bluză oversized cu detalii albastre (una dintre bluzele mele preferate :D), un clutch alb, unele dintre cele mai confortabile perechi de sandale pe care le deţin într-o culoare piersicie şi o pereche de cercei cu pietricele albastre, asta ca să nu se simtă singure detaliile de pe bluză haha :D Nu vă place încălţămintea cu talpă joasă? Nicio problemă, o pereche de sandale cu toc sau pantofi ar fi arătat minunat :)





Shirt / Bluză: No Name;
Skirt / Fustă: Here /Aici; (many sizes available / multe mărimi disponibile)
Clutch: New Yorker;
Watch / Ceas: Q&Q;
Sandals / Sandale: Janet D. - Deichmann.

(click on Here to find out where you can get the clothing pieces I am wearing in the blog post click pe Aici sau Here pentru a afla de unde puteţi achiziţiona piesele vestimentare pe care le port în acest articol)



Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi bună, v-am pupat :***