Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Summer Fairy

21.6.14


Hey! :)

I finally managed to do a makeup look using the colors pink and orange :D I was telling you that I always have these two colors in mind whenever I do a makeup look but every time the result is totally different then I imagined, bu this time it is I wanted. A colorful makeup look that will take my mind away from this cloudy, rainy days, very simple to do, it doesn't require a lot of skill only a little bit of patience (for the blending part :D) :)

În sfârşit mi-am îndeplinit dorinţa de a realiza un machiaj folosind culorile roz şi portocaliu :D V-am mai povestit că în ultima vreme de fiecare dată când realizez un machiaj plec cu aceste două culori în gând şi de fiecare dată rezultatul final e total diferit, dar de data aceasta rezultatul e exact ceea ce a trebuit să fie. Un machiaj colorat care mă binedispune în zilele astea răcoroase, înnorate şi ploioase, un machiaj foarte simplu de realizat, care nu necesită foarte multă îndemânare ci doar puţină răbdare (la partea de blending) :) 


Am aplicat primer pe pleoapa superioară;
I've applied the primer on my upper lid;
Am aplicat culoarea 1 în pliu, colţul extern cât şi colţul intern al ochiului, lăsând loc liber doar la jumătatea pleoapei;
I've applied color 1 in my crease, outer corner and inner corner of the eye leaving the middle part empty;
Am aplicat culoarea un alb cremos în locul rămas liber, apoi culorile 2 si 3;
I've applied color a creamy white in the empty space and after that I added colors 2 and 3;
Am aplicat culoarea 4 pe arcadă şi pe ¼ din pleaopa inferioară;
I've applied color 4 on my brow bone and on ¼ of my lower lid;
Am aplicat culoarea 5 pe restul pleoapei inferioare;
I've applied color 5 on the rest of the lower lid;
Am aplicat un creion alb pe conjunctivă;
I've applied a white pencil on my waterline;


Products used / Produse folosite:

Have a lovely week-end, many kisses :***

Vă doresc un week-end superb, v-am pupat :***